Nie mam dostępu do swojego konta Player

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto Player, masz możliwość zmiany hasła w każdej chwili (w ten sposób możesz także wylogować się ze wszystkich urządzeń - dowiedz się więcej).

Utraciłeś dostęp do skrzynki pocztowej, a masz aktywną subskrypcję?

Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres hello@player.pl zawierającej:

  • adres e-mail, na którym zostało założone konto w serwisie Player;
  • nowy adres e-mail, na który ma zostać przeniesiona aktywna usługa;
  • potwierdzenie ostatniej płatności za usługę wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej (w pliku PDF);
  • uzasadnienie (np. podanie błędnego adresu podczas rejestracji).

Po otrzymaniu dyspozycji skonsultujemy możliwość przeniesienia aktywnej usługi na nowe konto.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami