Urządzenie nie istnieje
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu DE/O/TS?
Ten kod informuje, że być może usunąłeś urządzenie przypisane do swojego konta Player w zakładce "Moje urządzenia" na stronie www.player.pl.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
-
1. Uruchom ponownie przeglądarkę.
2. Wyloguj się z konta i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wyłącz telewizor i uruchom go ponownie po 5 minutach.
2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wyłącz telewizor i uruchom go ponownie po 5 minutach.
2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.