Nie można przypisać urządzenia do konta
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu DE/T/ED?
Ten kod informuje, że wystąpił problem z przypisaniem urządzenia do Twojego konta.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
-
1. Wyłącz TV z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Wyłącz TV z zasilania na 5 min i włącz ponownie.
2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.