Nie można przypisać urządzenia do konta

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu DE/T/ED?

Ten kod informuje, że wystąpił problem z przypisaniem urządzenia do Twojego konta.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
  • 1. Wyłącz TV z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
    2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Wyłącz TV z zasilania na 5 min i włącz ponownie.
    2. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie po upływie 30 sekund.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
17% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami