Księgowanie płatności i zasady odnowienia subskrypcji

Po dokonaniu zakupu aktywacja usługi może potrwać do 24 godzin. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym (pakiety długookresowe) aktywacja może trwać do kilku dni.

Jeśli aktywacja Twojego pakietu trwa dłużej i wciąż czekasz na dostęp do Playera, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Odnowienie subskrypcji nastąpi w kolejnym okresie rozliczeniowym, który zgodnie z naszym regulaminem odnosi się do przedziału czasowego (np. 30 dni), w którym posiadasz dostęp do Materiałów Audiowizualnych (czyli okres czasu, w którym możesz konsumować treści w naszym serwisie).

Aby zrezygnować z subskrypcji, należy anulować ją najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, w innym wypadku pakiet automatycznie zostanie przedłużony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
34% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami