Płatność BLIK - dowiedz się więcej

W Sklepie Player wybrane pakiety możesz opłacić bezpieczną i prostą metodą BLIK. Poniżej znajdziesz krótką instrukcję tej płatności krok po kroku. ⤵️

    1. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do Sklepu Playera.
    2. Wybierz pakiet i sprawdź, czy ma on opcję jednorazowej płatności BLIK (wybrane opcje będą oznaczone logiem BLIKA).

    3. Potwierdź swój wybór i naciśnij Zamawiam i płacę.



    4. Zatwierdź zgody formalne i uzupełnij kod BLIK, który pozyskasz z aplikacji bankowej lub na stronie internetowej Twojego banku. 



    5. Potwierdź swoją płatność na stronie / w aplikacji bankowej. 
    6. Gotowe! Twój pakiet został aktywowany. Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i życzymy miłego oglądania.

    Przypominamy, że pakiety zakupione w Polsce dają Ci dostęp do ich zawartości na terenie Polski oraz w krajach Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie. 
    Przebywasz na stałe za granicą? Sprawdź pakiet Player International!

    1. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do Sklepu Playera.
    2. Wybierz pakiet i sprawdź, czy ma on opcję Płatność powtarzalna BLIK. W tym samym miejscu znajdziesz również listę banków, które umożliwiają tę opcję płatności. Jeśli nie ma tam logo Twojego banku, oznacza to, że na ten moment ten rodzaj płatności nie jest możliwy.

    3. Potwierdź swój wybór i naciśnij Podsumowanie i płatność.
    4. Zatwierdź zgody formalne i uzupełnij kod BLIK, który pozyskasz z aplikacji bankowej lub na stronie internetowej Twojego banku. Następnie wybierz Zamawiam i płacę.


    5. Potwierdź swoją płatność na stronie / w aplikacji bankowej. 
    6. Gotowe! Twój pakiet został aktywowany. Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i życzymy miłego oglądania.

    Wybierając pakiet odnawialny, Twoje konto zostanie obciążone kwotą 1/2 zł w celu weryfikacji posiadania wystarczających środków na koncie, którą zwrócimy najszybciej jak to możliwe. 

    Przypominamy, że pakiety zakupione w Polsce dają Ci dostęp do ich zawartości na terenie Polski oraz w krajach Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie. 
    Przebywasz na stałe za granicą? Sprawdź pakiet Player International!

    1. Jak zrezygnować z Płatności powtarzalnych BLIK?
      Rezygnacji możesz dokonać w każdym momencie. Zaloguj się na swoje konto w przeglądarce internetowej i wejdź w kategorię Moje zakupy i karty. Następnie znajdź pakiet, z którego chcesz zrezygnować i wybierz Rezygnuję z pakietu. 
      Pełną instrukcję znajdziesz tutaj.
      Płatność anulujesz tylko poprzez przeglądarkę internetową (Mozilla, Chrome, Safari) na telefonie lub komputerze. Pamiętaj, aby anulować subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, w innym wypadku pakiet automatycznie zostanie przedłużony.

    2. Czy wybierając Płatność powtarzalną BLIK, muszę podawać kod blik co miesiąc?
      Nie, kod blik wprowadzasz tylko podczas pierwszej płatności. Następne opłaty realizowane są automatycznie.

    3. Mam pakiet w Płatności odnawialnej BLIK, czy zobaczę to zamówienie w moim banku?
      Tak. Zaloguj się do swojego banku i znajdź kategorię blik, następnie przejdź do zakładki Płatności powtarzalne. Tam znajdziesz wszystkie aktywowane płatności, w tym zakupy zrealizowane w Sklepie Player.
  • Czy ta odpowiedź była pomocna?
    Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
    0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
    Masz dodatkowe pytania?
    Skontaktuj się z nami