Dołącz do Klubu Filmowego w Playerze

Jesteś miłośnikiem dobrego kina i szukasz wyselekcjonowanej biblioteki?  Dołącz do Klubu Filmowego i rozsiądź się wygodnie, bo czeka Cię biblioteka 30 tytułów. Jeśli interesuje Cię dostęp do filmu na 48h - wybierz Wypożyczalnia. Sprawdź szczegóły ⤵️

  • W ramach Klubu Filmowego otrzymujesz:

    • Dostęp do biblioteki wyjątkowych 30 filmów (sprawdź kolekcję)
    • Filmy z różnych gatunków - akcja, komedia, dramat, kino familijne i więcej
    • Cykliczna wymiana tytułów, zmieniająca się biblioteka
    • Starannie wyselekcjonowana kolekcja, tylko sprawdzone i cenione produkcje
    • Oferta dopasowana do każdego widza - dla miłośników klasyki, największych hitów i rodzinnych seansów
    • 5 profili i oglądanie na 2 urządzeniach jednocześnie na jednym koncie


    Oglądaj na ulubionym urządzeniu

    Sprawdź dostępność


    Wybierz jedną z ofert i oglądaj bez końca!


    Klub Filmowy




    Klub Filmowy (opcja dodatkowa)



    PLAYER (bez reklam) + Klub Filmowy


    1. Czy dołączając do Klubu Filmowego, muszę związać się długoterminową umową?
      Jeśli zdecydujesz się na płatność odnawialną, to sam określasz, kiedy i czy chcesz zakończyć swoją subskrypcję. Możesz anulować ją w każdym momencie w zakładce „Moje zakupy”. Po anulowaniu subskrypcji Twój pakiet będzie aktywny do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.

      Jeśli zdecydujesz się na dołączenie do Klubu Filmowego w ramach płatności jednorazowej, będzie on dostępny na czas oznaczony, zawarty w umowie, po którego upływie dostęp do usługi zostaje zakończony.

    2. Jak zrezygnować z Klubu Filmowego?
      Jeśli masz pakiet w płatności odnawialnej, rezygnacji dokonasz przechodząc do zakładki Moje zakupy, wybierając Rezygnuję z pakietu przy odpowiedniej pozycji.
      Pamiętaj, aby anulować subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, w innym wypadku pakiet automatycznie zostanie przedłużony.

      Pakiet w płatności jednorazowej będzie dostępny na czas oznaczony, zawarty w umowie, po którego upływie dostęp do usługi zostanie automatycznie zakończony.

    3. Jak działa zmieniająca się biblioteka filmów w Klubie Filmowym ?
      Biblioteka zawiera 30 filmów. Cyklicznie będziemy wymieniać część tytułów, abyś zawsze miał dostęp do nowych emocji i ciekawych historii. Tytuły, które niebawem zostaną wymienione na nowe, będą oznaczone datą wyłączenia, abyś miał możliwość ich obejrzenia.

    4. Co to jest Wypożyczalnia Player? Czy filmy z Wypożyczalni należą do biblioteki Klubu Filmowego?
      Filmy z Wypożyczalni Player to tytuły, do których dostęp wykupujesz jednorazowo, na określoną liczbę godzin, i nie są one dostępne w ramach Klubu Filmowego. Aktualną listę filmów w Wypożyczalni znajdziesz tutaj.
      Sprawdź tutaj, do jakich filmów zyskujesz dostęp w ramach Klubu Filmowego.

    5. Czy mogę dokupić inny pakiet?
      Tak, oczywiście. Jeśli uznasz, że chcesz mieć dostęp do kanałów lub kolekcji, których nie masz w obecnie posiadanym pakiecie, możesz kupić nowy pakiet, który ma więcej materiałów. Zostanie on od razu aktywowany.

    6. Czy mogę obejrzeć filmy z kolekcji, będąc za granicą?
      Tak. Pakiet może zostać zakupiony tylko na terenie Polski, jednak możesz z niego korzystać na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    7. Czy po wykupieniu jednego z pakietów mam dostęp do wszystkich filmów w serwisie?
      Nie, pakiety dostępne w serwisie dają Ci dostęp do wybranych filmów, seriali i programów. Tutaj możesz zapoznać się z zawartością poszczególnych ofert.

    8. Jakie są rodzaje płatności?
      Formy płatności mogą się różnić ze względu na okres trwania pakietu. Wszystkie rodzaje płatności są dostępne po wybraniu oferty i okresu jej trwania. 
  • Wypożyczalnia to biblioteka tytułów, do których dostęp wykupujesz jednorazowo, na określoną liczbę godzin. Filmy te są oznaczone w prawym górnym rogu odtwarzacza / miniatury jako "Wypożyczalnia". Niektóre z filmów znajdujących się na platformie są dostępne tylko w jednorazowej sprzedaży i nie zawierają się w pakietach.

    W jaki sposób mogę kupić dostęp do wybranego filmu w Wypożyczalni Playera?

    1. Zaloguj się na swoje konto Player. Tutaj dowiesz się, jak założyć konto. 
    2. Znajdź interesujący Cię film (skorzystaj z wyszukiwarki lub kategorii) i sprawdź, czy jest on dostępny w Wypożyczalni. (Wszystkie filmy będą miały żółte oznaczenie w prawym, górnym rogu.)

    3. Kliknij WYKUP DOSTĘP. Zostaniesz przeniesiony do oferty, która da Ci dostęp do wybranego materiału.
    4. Wybierz metodę płatności i opłać usługę.
    5. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz dostęp do wybranego materiału - wystarczy, że jeszcze raz wyszukasz ten materiał i klikniesz w odtwarzanie.

  • Czy ta odpowiedź była pomocna?
    Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
    0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
    Masz dodatkowe pytania?
    Skontaktuj się z nami