Mam wykupiony pakiet, ale cały czas wyświetlają mi się reklamy, dlaczego?

W pakietach bez reklam dopuszczalne materiały autopromocyjne.

Jeśli pomimo zakupu pakietu bez reklam, widzisz zwykłe bloki reklamowe:

  • wyloguj i zaloguj się ponownie na konto z aktywnym pakietem bez reklam (serwis Player w niebieskim kolorze).
  • odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację Player na swoje urządzenie
  • wykonaj reset urządzenia

Przypominamy, że kanały nowej generacji, takie jak “Rewolucje w kuchnii inne orazProgramy na żywo  dostępne tylko w opcji z reklamami, bez względu na to, jaki pakiet posiadasz. 

 

Jeśli nasze rekomendacje nie pomogły, skontaktuj sie z nami przy pomocy formularza lub aplikacji messenger (dostępne na dole strony).

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
5% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami