Wyszukiwanie po tagu: samsung

  • Mój telewizor nie wspiera aplikacji Player.pl

    UWAGA!Z dniem 3 marca 2025r. planujemy zakończyć udostępnianie aplikacji Player na poniższych urządzeniach: - telewizorach SAMSUNG z systemem operacyjnym Orsay, Tizen 2.3, Tizen 2.4, - telewizorach LG z systemem operacyjnym LG webOS 2.1, LG webOS 2.2, - urządzeniach PLAYER+BOX Otrzymałeś informacje, że aplikacja Player nie będzie dostępna na Twoim urządzeniu?  Niestety producent Twojego urządzenia zaprzestał ...

  • Jak zalogować się na telewizorze?

    Aby korzystać z Playera na telewizorze musisz pobrać aplikację Player - sprawdź, jak to zrobić.  Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub ...

  • Problem z długim ładowaniem się aplikacji na telewizorach Samsung z systemem Orsay

    UWAGA: Ze względu na zakończenie wsparcia producentów dla telewizorów LG z systemem operacyjnym WebOS 3.0 lub starszym, Samsung z systemem Orsay oraz urządzeń z AndroidTV i aplikacją starszą niż wersja 1.3, aplikacja Player może nie działać poprawnie. Jeśli masz problem ze zbyt długim ładowaniem się aplikacji na telewizorze z systemem Orsay ...

  • Materiał niedostępny

    Ze względu na zakończenie wsparcia producenta dla telewizorów Samsung z systemem operacyjnym Orsay aplikacja Player może nie działać poprawnie.Rekomendujemy korzystanie z innych wspieranych urządzeń (dowiedz się więcej). Możesz też skorzystać z kabla HDMI i połączyć telewizor z komputerem, jeśli zależy Ci na oglądaniu Playera na dużym ekranie.