Wyszukiwanie po tagu: samsung

  • Jak mogę się zalogować, korzystając ze swojego konta Samsung?

    Obecnie w serwisie Player nie ma możliwości logowania się kontem Samsung. Nie martw się jednak - Twoje konto w naszym systemie dalej jest aktywne!  Wybierz ZALOGUJ SIĘ na głównej stronie serwisu Następnie w okienku ZALOGUJ SIĘ wybierz NIE PAMIĘTASZ HASŁA? Następnie wprowadź swój adres e-mail, którym logujesz się do swojego konta Samsung. Wejdź na swoją skrzynkę mailową i odbierz wiadomość, ...

  • Jak zalogować się na telewizorze?

    Aby korzystać z Playera na telewizorze, musisz pobrać aplikację Player - sprawdź, jak to zrobić. Tutaj dowiesz się więcej na temat wspieranych telewizorów.  Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach ...

  • Problem z długim ładowaniem się aplikacji na telewizorach Samsung z systemem Orsay

    UWAGA: Ze względu na zakończenie wsparcia producentów dla telewizorów LG z systemem operacyjnym WebOS 3.0 lub starszym, Samsung z systemem Orsay oraz urządzeń z AndroidTV i aplikacją starszą niż wersja 1.3, aplikacja Player może nie działać poprawnie. Jeśli masz problem ze zbyt długim ładowaniem się aplikacji na telewizorze z systemem Orsay ...

  • Materiał niedostępny

    Ze względu na zakończenie wsparcia producenta dla telewizorów Samsung z systemem operacyjnym Orsay aplikacja Player może nie działać poprawnie.Rekomendujemy korzystanie z innych wspieranych urządzeń (dowiedz się więcej). Możesz też skorzystać z kabla HDMI i połączyć telewizor z komputerem, jeśli zależy Ci na oglądaniu Playera na dużym ekranie.