Problem z długim ładowaniem się aplikacji na telewizorach Samsung z systemem Orsay

UWAGA: Ze względu na zakończenie wsparcia producentów dla telewizorów LG z systemem operacyjnym WebOS 3.0 lub starszym, Samsung z systemem Orsay oraz urządzeń z AndroidTV i aplikacją starszą niż wersja 1.3, aplikacja Player może nie działać poprawnie.

Jeśli masz problem ze zbyt długim ładowaniem się aplikacji na telewizorze z systemem Orsay (Samsung), sprawdź dostępność aktualizacji aplikacji. Najnowsza wersja to 6.4.10 (wersję aplikacji sprawdzisz w "Danych diagnostycznych" w aplikacji Player (Otwórz menu boczne> Ustawienia > Dane diagnostyczne).

Aby pobrać nową wersję aplikacji Player na swój telewizor, wymuś automatyczną aktualizację. Jak to zrobić? Postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

KROK 1. W widoku, w którym znajdują się Twoje aplikacje (SMSUNG APPS), przytrzymaj przycisk OK na swoim pilocie. Na Twoim ekranie pojawi się okno z menu.
KROK 2. Kliknij w Smart Hub.
KROK 3. Przejdź do Ustaw. aplikacji (Ustawienia aplikacji).
KROK 4. Wybierz Aktualizacja autom. (Aktualizacja automatyczna).
KROK 5. Wybierz opcję Włączone.

Aby sprawdzić, czy masz aktualną wersję aplikacji na telewizorze z systemem Orsay po ustawieniu automatycznego aktualizowania, postępuj zgodnie z instrukcją lub sprawdź wersję w Danych diagnostycznych:
KROK 1. W widoku SAMSUNG APPS znajdź i wybierz aplikację Player (przytrzymaj przycisk OK po najechaniu na aplikację).
KROK 2. Wybierz z listy Aktual. aplik.


KROK 3. Jeśli widzisz komunikat „Posiadasz najnowsze wersje aplikacji" oznacza to, że nie musisz pobierać nowszej wersji. O ile masz taką możliwość - zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji.

Jeśli pomimo pobrania najnowszej wersji aplikacji problem nadal będzie występował, wyślij nam wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego

UWAGA: Ze względu na zakończenie wsparcia producentów dla telewizorów LG z systemem operacyjnym WebOS 3.0 lub starszym, Samsung z systemem Orsay oraz urządzeń z systemem AndroidTV starszym niż 1.3, aplikacja Player może nie działać poprawnie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
35% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami