Wyszukiwanie po tagu: problem z aplikacją na TV
-
Problem z dostępem
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TV/I/OR poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Ten kod może oznaczać problem z potwierdzeniem dostępu (autoryzacją). Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe ...
-
Problem z długim ładowaniem się aplikacji na telewizorach Samsung z systemem Orsay
UWAGA: Ze względu na zakończenie wsparcia producentów dla telewizorów LG z systemem operacyjnym WebOS 3.0 lub starszym, Samsung z systemem Orsay oraz urządzeń z AndroidTV i aplikacją starszą niż wersja 1.3, aplikacja Player może nie działać poprawnie. Jeśli masz problem ze zbyt długim ładowaniem się aplikacji na telewizorze z systemem Orsay ...
-
Po wybraniu odcinka serialu na telewizorze nie mogę go obejrzeć
Wybierasz interesujący Cię odcinek serialu na telewizorze, ale materiał się nie otwiera lub wracasz do menu serialu? W sekcji "Serie i odcinki" po wybraniu odcinka, który chcesz obejrzeć, aplikacja powróci z powrotem do menu głównego danego materiału. W tym miejscu musisz wybrać przycisk "Oglądaj", a odtworzy się właściwy odcinek, który ...