Otrzymałem komunikat "Przekroczyłeś limit urządzeń przypisanych do Twojego konta".

Pamiętaj, że maksymalna ilość urządzeń jakie mogą być jednocześnie przypisane do Twojego konta wynosi 5. 

Mogą to być zarówno laptopy, smartfony, tablety lub Smart TV.

Jeżeli otrzymałeś komunikat o przekroczeniu limitu urządzeń, wejdź na swojego konto do zakładki "Moje urządzenia".

 

Znajdziesz tam wszystkie urządzenia jakie są aktualnie przypisane do Twojego konta.

Kliknij "Usuń" przy urządzeniu, z którego już nie korzystasz, aby nie przekraczać dostępnego limitu.

Teraz możesz ponownie zalogować się do Playera, a nowe, wybrane przez Ciebie urządzenie zostanie zapisane na Twoim koncie automatycznie.

TUTAJ możesz sprawdzić, w jaki sposób wylogować się ze wszystkich urządzeń przypisanych do konta Player.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
35% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami