Czy mogę kontynuować oglądanie po jakimś czasie?

Oczywiście! Dzięki funkcji „kontynuuj oglądanie” w Playerze możesz dokończyć oglądanie materiału wideo w wybranym przez siebie momencie – nie ważne czy będzie to za godzinę czy następnego dnia.

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie w przeglądarce internetowej, zaloguj się na konto Playera i wybierz Moja lista. Znajdziesz tam zakładkę „Kontynuuj oglądanie”, a w niej wszystkie przerwane materiały.

Jeżeli chciałbyś dokończyć oglądanie wybranego materiału w aplikacji mobilnej Player, wybierz Moja lista na dole ekranu, następnie zakładkę „Kontynuuj”.

Jeśli korzystasz z aplikacji dostępnej na Smart TV w menu głównym wybierz opcję "Mój Player" -> "Kontynuuj".

Miłego oglądania!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
53% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami