Jak dezaktywować konto w Playerze?

Zamierzasz dezaktywować swoje konto w Playerze? Szkoda, że chcesz się z nami rozstać :(

  • Jeżeli jednak zdecydujesz się na usunięcie konta, pamiętaj, aby wcześniej zrezygnować z aktywnych subskrypcji - zobacz instrukcję. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje konto zostanie dezaktywowane dopiero po wygaśnięciu pakietu.

    Następnie wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wybierz kolejno Zarządzanie kontem, a następnie Dezaktywacja konta. Pamiętaj, aby podać adres e-mail przypisany do konta, które ma zostać dezaktywowane. - Przejdź do formularza.

    W każdej chwili możesz do nas wrócić i aktywować konto w Playerze na ten sam adres e-mail.

    Jeśli chcesz zarządzać swoimi danymi osobowymi, przejdź do polityki prywatności.

    UWAGA! jeśli chcesz wstrzymać płatności odnawialne za Twój pakiet, TUTAJ dowiesz się, jak to zrobić. 

  • Jeżeli jednak zdecydujesz się na usunięcie konta, pamiętaj, aby wcześniej zrezygnować z aktywnych subskrypcji - zobacz instrukcję. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje konto zostanie dezaktywowane dopiero po wygaśnięciu pakietu. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją:

    1. Zaloguj się na swoje konto w aplikacji Player na swoim urządzeniu mobilnym z systemem iOS.
    2. Wejdź w ikonę konta (prawy, górny róg).
    3. Przejdź do ustawień aplikacji i wybierz Usuń konto.
    4. Potwierdź swój wybór przyciskiem Usuń.

    UWAGA! jeśli chcesz wstrzymać płatności odnawialne za Twój pakiet, TUTAJ dowiesz się, jak to zrobić. 

  • Czy ta odpowiedź była pomocna?
    Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
    70% osób uznało odpowiedź za pomocną.
    Masz dodatkowe pytania?
    Skontaktuj się z nami