Jak dezaktywować konto w Playerze?
Zamierzasz dezaktywować swoje konto w Playerze? Szkoda, że chcesz się z nami rozstać :(
Jeżeli jednak zdecydujesz się na usunięcie konta, pamiętaj, aby wcześniej zrezygnować z aktywnych subskrypcji - zobacz instrukcję. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje konto zostanie dezaktywowane dopiero po wygaśnięciu pakietu.
Następnie wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wybierz kolejno Zarządzanie kontem, a następnie Dezaktywacja konta. Pamiętaj, aby podać adres e-mail przypisany do konta, które ma zostać dezaktywowane. - Przejdź do formularza.
W każdej chwili możesz do nas wrócić i aktywować konto w Playerze na ten sam adres e-mail.
Jeśli chcesz zarządzać swoimi danymi osobowymi, przejdź do polityki prywatności.
UWAGA! jeśli chcesz wstrzymać płatności odnawialne za Twój pakiet, TUTAJ dowiesz się, jak to zrobić.
Jeżeli jednak zdecydujesz się na usunięcie konta, pamiętaj, aby wcześniej zrezygnować z aktywnych subskrypcji - zobacz instrukcję. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje konto zostanie dezaktywowane dopiero po wygaśnięciu pakietu. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją:
- Zaloguj się na swoje konto w aplikacji Player na swoim urządzeniu mobilnym z systemem iOS.
- Wejdź w ikonę konta (prawy, górny róg).
- Przejdź do ustawień aplikacji i wybierz Usuń konto.
- Potwierdź swój wybór przyciskiem Usuń.
UWAGA! jeśli chcesz wstrzymać płatności odnawialne za Twój pakiet, TUTAJ dowiesz się, jak to zrobić.