Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

TVN INTERNATIONAL – odpowiedzi na najczęstsze pytania

Już teraz w sklepie player, na terenie wybranych krajów UE, dostępny jest pakiet TVN INTERNATIONAL.

Co znajduje się w pakiecie?

Trzy kanały na żywo:

  • iTVN czyli premierowe seriale, programy, informacje oraz filmy fabularne i dokumentalne. W iTVN Polacy za granicą mogą oglądać najlepsze rodzime propozycje równolegle z Widzami TVN w Polsce.
  • iTVN Extra uzupełnia ofertę materiałów TVN skierowanych do Polaków mieszkających za granicą o najważniejsze magazyny biznesowe, publicystyczne oraz lifestylowe.
  • TVN24 (w wersji zagranicznej) to całodobowy kanał telewizyjny o tematyce informacyjno-publicystycznej. Zapewnia dostęp do najświeższych newsów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ofertę aktualności uzupełniają raporty specjalne, dyskusje i komentarze oraz stałe programy publicystyczne i serwisy informacyjne.

W jakich krajach kupię pakiet? 

  • Wielka Brytania
  • Austria
  • Belgia
  • Cypr
  • Estonia
  • Francja 
  • Grecja
  • Litwa 
  • Łotwa 
  • Niemcy 
  • Portugalia 
  • Włochy

Jak mogę kupić pakiet?

Pakiet kupisz płacąc kartą płatniczą w opcji płatności odnawialnej.

Dzięki temu możesz korzystać z usługi na czas nieokreślony, bez potrzeby pamiętania o opłacaniu jej co miesiąc. Z karty co 30 dni automatycznie zostanie pobrana płatność za Twój pakiet. W każdej chwili możesz sam zrezygnować z dalszych płatności.

Pamiętaj, oferta  TVN INTERNATIONAL jest dostępna wyłącznie na terenie niektórych krajów UE i tylko tam jest widoczna w sklepie player.

Ile to kosztuje?

50 PLN / 30 dni

Czy muszę odblokować dostęp do pakietu?

Nie. Po wykupieniu pakietu TVN INTERNATIONAL otrzymujesz automatyczny dostęp do jego zawartości na terenie kraju, w którym została kupiona oferta.

 

Przeczytaj więcej na stronie www pakietu TVN INTERNATIONAL

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
50% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!