Problem z systemowym wylogowaniem z serwisu
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu AU/I/ED i poniższym komunikatem?
WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.
Odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z serwisu.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
-
- Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
- Jeżeli byłeś zalogowany w Playerze, wyloguj się i zaloguj ponownie
- Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl
- Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji - sprawdź, jak to zrobić.
- Wyłącz program blokujący reklamy np. Adblock - przejdź do instrukcji.
- Wyłącz całkowicie komputer, odczekaj kilka minut i uruchom go ponownie.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe, może czasem skutkować problemami w korzystaniu z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat minimalnych wymagań, jakie musi spełnić Twój internet, abyś mógł korzystać z serwisu Player.
- W razie konieczności popraw parametry połączenia internetowego:
- Wyłącz wszystkie inne urządzenia podłączone do sieci domowej.
- Zamknij wszystkie inne aplikacje lub programy.
- Podłącz komputer bezpośrednio do routera za pomocą kabla Ethernet.
- Przenieś modem i router bliżej urządzenia.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
2. Wyczyść dane aplikacji - sprawdź, jak to zrobić.
3. Wyloguj i zaloguj się ponownie na swoje konto w aplikacji.
4. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.
5. Odinstaluj aplikację i pobierz ją ponownie na swój telefon ze Sklepu Google Play.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (przejdź do artykułu).
2. Wyczyść dane aplikacji - sprawdź, jak to zrobić.
3. Wyloguj i zaloguj się ponownie w aplikacji - przejdź do instrukcji.
4. Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
5. Odinstaluj aplikację i pobierz ją ponownie - dowiedz się więcej.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj otworzyć ją ponownie.
2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji Player (sprawdź, jak to zrobić).
3. Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie.
2. Wyloguj się i zaloguj ponownie do aplikacji (sprawdź, jak to zrobić).
3. Upewnij się, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego w swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Uruchom aplikację ponownie.
2. Wymuś zatrzymanie aplikacji -powinna zostać całkowicie wyłączona. Wyczyść dane aplikacji.
3. Wyloguj się i zaloguj ponownie.
4. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację - tutaj sprawdzisz najnowsze wersje.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.