Problem z połączeniem internetowym

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/S/ED i poniższym komunikatem? 

Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niewystarczające do korzystania z aplikacji. Prosimy, sprawdź swoje połączenie i spróbuj jeszcze raz za chwilę.

Ten kod informuje, że w podczas odtwarzania aplikacji pojawił się problem z połączeniem internetowym.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z niech spróbuj ponownie uruchomić materiał żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
    1. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat minimalnych wymagań, jakie musi spełnić Twój internet, abyś mógł korzystać z serwisu Player.
    2. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    3. Uruchom stronę ponownie.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat minimalnych wymagań, jakie musi spełnić Twój internet, abyś mógł korzystać z serwisu Player.
    3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    4. Wyłącz konsolę z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swojej konsoli.  Zaktualizuj system w razie konieczności. 

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć - sprawdź, jak to zrobić.
    2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat minimalnych wymagań, jakie musi spełnić Twój internet, abyś mógł korzystać z serwisu Player.
    3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    4. Wyłącz urządzenie (TV, box) z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności. 

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player w telewizorze, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player.
    3. Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
    4. Wyłącz telewizor z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
    6. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności. 

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Wyłącz i włącz ponownie połączenie z siecią.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć - przejdź do instrukcji.
    2. Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Wyłącz i włącz ponownie połączenie z siecią.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
30% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami