Problem z połączeniem internetowym
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/S/ED i poniższym komunikatem?
Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niewystarczające do korzystania z aplikacji. Prosimy, sprawdź swoje połączenie i spróbuj jeszcze raz za chwilę.
Ten kod informuje, że w podczas odtwarzania aplikacji pojawił się problem z połączeniem internetowym.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
-
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z Playera. Wejdź na stronę https://player.pl/przetestuj-usluge i sprawdź prędkość Twojego łącza internetowego. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat minimalnych wymagań, jakie musi spełnić Twój internet, abyś mógł korzystać z serwisu Player.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Uruchom stronę ponownie.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat minimalnych wymagań, jakie musi spełnić Twój internet, abyś mógł korzystać z serwisu Player.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Wyłącz konsolę z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swojej konsoli. Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć - sprawdź, jak to zrobić.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat minimalnych wymagań, jakie musi spełnić Twój internet, abyś mógł korzystać z serwisu Player.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Wyłącz urządzenie (TV, box) z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player w telewizorze, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player.
- Uruchom ponownie sieć internetową (router/modem). Rekomendujemy również przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
- Wyłącz telewizor z zasilania. Poczekaj co najmniej 5 minut, a następnie włącz zasilanie. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Player.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób zainstalować aplikację.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na urządzeniu, z którego korzystasz. Zaktualizuj system w razie konieczności.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Wyłącz i włącz ponownie połączenie z siecią.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć - przejdź do instrukcji.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe. Niska prędkość pobierania lub niestabilne łącze bezprzewodowe może czasem skutkować problemami z korzystaniem z aplikacji Player. Wyłącz i włącz ponownie połączenie z siecią.
- Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.