Wyszukiwanie po tagu: internet
-
Czy oglądając Playera na smartfonie, ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?
Jeżeli oglądając materiały na Playera korzystasz z połączenia WiFi, nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku korzystania ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego, czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą zostać ...
-
Otrzymałem komunikat „Przepraszamy za utrudnienia. Twoje połączenie z internetem może być niewystarczające, aby ...
Jeżeli zauważyłeś ten błąd, najprawdopodobniej prędkość Twojego łącza internetowego nie jest wystarczająca, aby uruchomić wybrany materiał wideo. Spróbuj obniżyć jakość odtwarzanego materiału oraz upewnij się, że Twoje łącze internetowe nie jest obciążone przez inne procesy czy usługi (dowiedz się więcej). Jeśli korzystasz z komputera, wykonaj Test zgodności. Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się z ...
-
Problem z połączeniem internetowym
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/S/ED i poniższym komunikatem? Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niewystarczające do korzystania z aplikacji. Prosimy, sprawdź swoje połączenie i spróbuj jeszcze raz za chwilę. Ten kod informuje, że w podczas odtwarzania aplikacji pojawił się problem z ...
-
Przekroczony czas ładowania
Błąd GA/T/UT występuje wtedy, gdy czas oczekiwania na odpowiedź serwera zostaje przekroczony i może wynikać ze zbyt niskiej jakości połączenia internetowego. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do ...