Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Przekroczony czas ładowania

Błąd GA/T/IT występuje wtedy, gdy czas oczekiwania na odpowiedź serwera zostaje przekroczony i może wynikać ze zbyt niskiej jakości połączenia internetowego.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Odśwież stronę: kliknij przycisk F5 lub skorzystaj z kombinacji klawiszy CTRL + R.
    2. Wyczyść pamięć przeglądarki. Sprawdź, jak to zrobić: przejdź do artykułu. Następnie uruchom przeglądarkę i stronę Playera ponownie.
    3. Uruchom ponownie sieć domową: odłącz router z zasilania za 30 sekund. Następnie włącz router i poczekaj kilka minut na połączenie się z siecią. Odśwież stronę player.pl i spróbuj ponownie uruchomić materiał.
    4. Jeśli masz taką możliwość, przełącz się na inną sieć i sprawdź, czy problem nadal występuje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
100% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami