Wyszukiwanie po tagu: problem z przeglądarką
-
Otrzymałem komunikat „Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki”.
Błąd 511 w przeglądarce ChromeW przypadku pojawienia się planszy "Materiał niedostępny" z kodem błędu 511 podczas prób odtwarzania naszych materiałów w Google Chrome - prosimy o aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Korzystanie z Playera w wersji 131.0.0. Chrome lub niższych nie będzie możliwym. Podczas próby uruchomienia materiału w technologii 360 na ...
-
Jak uruchomić przeglądarkę w trybie prywatnym?
Sprawdź jak uruchomić tryb prywatny w przeglądarce, z której korzystasz: Chrome kliknij w trzy, ustawione pionowo, kropki w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Z menu wybierz „Nowe okno incognito” Firefox kliknij w trzy poziome kreski w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Z Menu wybierz „Nowe okno prywatne” Safari kliknij w belce Menu "Plik", ...
-
Jak mogę wyłączyć opcję „Turbo” w swojej przeglądarce Opera?
Jeżeli chcesz wyłączyć Opcję Turbo postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki W Menu, które się rozwinęło kliknij w Ustawienia Następnie wybierz Przeglądarka Zaznacz „Pokaż ustawienia zaawansowane” - opcja ta znajduje się na dole strony Upewnij się, że odznaczyłeś „Włącz Opera Turbo” w ustawieniach zaawansowanych
-
W jaki sposób mogę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej?
Czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie w Twojej przeglądarce, może pomóc rozwiązać niektóre problemy techniczne. Sprawdź wskazówki dotyczące najczęściej używanych przeglądarek, na stronach ich producentów: Mozilla Firefox - przejdź na stronę Safari - przejdź na stronę Google Chrome - przejdź na stronę Uwaga! Nie wspieramy przeglądarki Internet Explorer.
-
Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?
Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety przeglądarka, której używasz, nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Google Chrome Mozilla Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge Oglądaj Playera bez przeszkód!
-
Niewspierana przeglądarka
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/D/RM i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Wygląda na to, że Twoja przeglądarka internetowa nie współpracuje z zabezpieczeniami odtwarzania treści (DRM). Zaktualizuj ją do najnowszej wersji lub zmień przeglądarkę. Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z ...
-
Przekroczony czas ładowania
Błąd GA/T/UT występuje wtedy, gdy czas oczekiwania na odpowiedź serwera zostaje przekroczony i może wynikać ze zbyt niskiej jakości połączenia internetowego. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do ...