Wyszukiwanie po tagu: problem z przeglądarką
-
W jaki sposób mogę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej?
W zależności od tego z jakiej przeglądarki korzystasz, pamięć podręczną usuniesz w następujący sposób: FIREFOX Z Menu wybierz Opcje Z lewej strony wybierz Prywatność W obszarze Historia kliknij Wyczyść ostatnią historię Zaznacz Wszystko w okresie do wyczyszczenia i kliknij Wyczyść teraz CHROME Z Menu (trzy pionowe kropki) wybierz Ustawienia Następnie, na samym dole strony kliknij Zaawansowane W obszarzePrywatność i bezpieczeństwo kliknij Wyczyść dane przeglądarki Używając wyświetlonego Menu ...
-
Jak uruchomić przeglądarkę w trybie prywatnym?
Sprawdź jak uruchomić tryb prywatny w przeglądarce, z której korzystasz: Chrome kliknij w trzy, ustawione pionowo, kropki w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Z menu wybierz „Nowe okno incognito” Firefox kliknij w trzy poziome kreski w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Z Menu wybierz „Nowe okno prywatne” Safari kliknij w belce Menu "Plik", ...
-
Jak mogę wyłączyć opcję „Turbo” w swojej przeglądarce Opera?
Jeżeli chcesz wyłączyć Opcję Turbo postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki W Menu, które się rozwinęło kliknij w Ustawienia Następnie wybierz Przeglądarka Zaznacz „Pokaż ustawienia zaawansowane” - opcja ta znajduje się na dole strony Upewnij się, że odznaczyłeś „Włącz Opera Turbo” w ustawieniach zaawansowanych
-
Otrzymałem komunikat „Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki”.
Podczas próby uruchomienia materiału w technologii 360 na ekranie zobaczyłeś komunikat "Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki"? Niestety, najprawdopodobniej przeglądarka internetowa z której korzystasz nie wspiera materiałów w tej technologii. Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki np. Google Chrome czy Firefox i odtwórz materiał ponownie. Miłego oglądania!
-
Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?
Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety przeglądarka, której używasz, nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Google Chrome Mozilla Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge Oglądaj Playera bez przeszkód!
-
Niewspierana przeglądarka
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/D/RM i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD Wygląda na to, że Twoja przeglądarka internetowa nie współpracuje z zabezpieczeniami odtwarzania treści (DRM). Zaktualizuj ją do najnowszej wersji lub zmień przeglądarkę. Ten kod informuje, że w aplikacji pojawił się problem, który często powoduje wylogowanie z ...
-
Przekroczony czas ładowania
Błąd GA/T/UT występuje wtedy, gdy czas oczekiwania na odpowiedź serwera zostaje przekroczony i może wynikać ze zbyt niskiej jakości połączenia internetowego. Jak możesz sobie z tym poradzić? Wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do ...