Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Przepraszamy za utrudnienia. Twoje połączenie z internetem może być niewystarczające aby kontynuować oglądanie. Sprawdź swoje połączenie”.

Jeżeli w trakcie odtwarzania materiału wideo lub przed jego odtworzeniem zauważyłeś ten błąd najprawdopodobniej prędkość Twojego łącza internetowego nie jest wystarczająca by uruchomić wybrany materiał wideo.

Spróbuj obniżyć jakoś odtwarzanego materiału oraz upewnij się, że Twoje łącze internetowe nie jest obciążone przez inne procesy czy usługi.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
15% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!