Otrzymałem komunikat „Przepraszamy za utrudnienia. Twoje połączenie z internetem może być niewystarczające aby kontynuować oglądanie. Sprawdź swoje połączenie”.

Jeżeli w trakcie odtwarzania materiału wideo lub przed jego odtworzeniem zauważyłeś ten błąd najprawdopodobniej prędkość Twojego łącza internetowego nie jest wystarczająca, aby uruchomić wybrany materiał wideo.

Spróbuj obniżyć jakość odtwarzanego materiału oraz upewnij się, że Twoje łącze internetowe nie jest obciążone przez inne procesy czy usługi (dowiedz się więcej).

Jeśli korzystasz z komputera, wykonaj Test zgodności.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
14% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami