Wyszukiwanie po tagu: szybkość internetu

  • Jakie wymagania musi spełniać mój internet, żebym mógł oglądać materiały w Playerze?

    Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w Playerze niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD) Nie jesteś pewny, czy Twój internet spełnia minimalne wymagania? Wykonaj nasz Test zgodności! Jeśli obserwujesz problemy ...

  • Otrzymałem komunikat „Przepraszamy za utrudnienia. Twoje połączenie z internetem może być niewystarczające, aby ...

    Jeżeli zauważyłeś ten błąd, najprawdopodobniej prędkość Twojego łącza internetowego nie jest wystarczająca, aby uruchomić wybrany materiał wideo. Spróbuj obniżyć jakość odtwarzanego materiału oraz upewnij się, że Twoje łącze internetowe nie jest obciążone przez inne procesy czy usługi (dowiedz się więcej). Jeśli korzystasz z komputera, wykonaj Test zgodności. Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się z ...

  • Problem z połączeniem internetowym

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IN/S/ED i poniższym komunikatem?  Wygląda na to, że Twoje połączenie internetowe zostało utracone lub jest niewystarczające do korzystania z aplikacji. Prosimy, sprawdź swoje połączenie i spróbuj jeszcze raz za chwilę. Ten kod informuje, że w podczas odtwarzania aplikacji pojawił się problem z ...

  • Jak zmienić połączenie internetowe i skorzystać z hotspotu?

    W przypadku występowania niektórych problemów z działaniem Playera, rekomendujemy zmianę sieci internetowej. W ten sposób możesz sprawdzić, czy Twoja standardowa sieć wifi jest przyczyną trudności w korzystaniu z serwisu.Jeśli nie masz możliwości połączenia się z innym routerem, możesz skorzystać z hotspotu na swoim telefonie, o ile posiadasz pakiet danych sieci ...