Wystąpił błąd

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu PR/D/TS? Może on wskazywać, że funkcja bEPG lub wybrany materiał jest aktualnie niedostępny w Playerze. 

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe instrukcje. Po każdym kroku spróbuj ponownie uruchomić wybrany materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego punktu.

    1. Zweryfikuj, czy masz ustawioną poprawną godzinę na telewizorze.
    2. Sprawdź, czy wybrany materiał zadziała poprzez otworzenie go przy pomocy zakładki Kanały TV.
    3. Wykonaj restart aplikacji (wyłącz i włącz ją ponownie).

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Sprawdź, czy wybrany materiał zadziała poprzez otworzenie go przy pomocy zakładki Kanały.
    2. Zrestartuj aplikację (wyłącz i włącz ją ponownie).

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz przygotuj zrzut ekranu z Danych diagnostycznych (zaloguj się na konto Player > wejdź w Awatar > Ustawienia > Dane diagnostyczne) i użyj przycisku WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

    1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). 

     

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
15% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami