Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z wyświetleniem wideo w Twojej lokalizacji

Taki komunikat może pojawić się w sytuacji, gdy przebywasz za granicą, a nie została zweryfikowana płatność za usługę.

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

1. Sprawdź w zakładce Moje zakupy na www.player.pl, czy masz aktywny pakiet.
2. Jeśli nie masz aktywnego pakietu, możesz go kupić w sklepie Playera: przejdź do sklepu.
3. Jeśli otrzymałeś taki komunikat, będąc za granicą, możesz odblokować dostęp do swojego pakietu. Wystarczy, że potwierdzisz nam miejsce zamieszkania w Polsce, korzystając ze specjalnego formularza. Sprawdź jak to zrobić

Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
44% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami