Problem z wyświetleniem wideo w Twojej lokalizacji

Jeżeli widzisz powyższy komunikat, a posiadasz pakiet Player wykupiony w Polsce, to będziesz mieć dostęp do materiałów również w krajach UE i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Przypominamy, jeśli posiadasz pakiet TVN International, czyli pakiet wykupiony za granicą, to możesz oglądać tylko wybrane tytuły. Dla Twojej wygody zebraliśmy je na naszej stronie w zakładce: Player International. Możesz w niej zawsze sprawdzić, jakie materiały będą dla Ciebie dostępne.

Jeżeli zweryfikowałeś, że wybrana pozycja wchodzi w skład Twojego pakietu, ale nie możesz jej wyświetlić, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  • Sprawdź, czy jesteś zalogowany/a na prawidłowe konto z aktywnym pakietem.
  • Upewnij się, że nie korzystasz z VPN
  • Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

Jeśli wciąż nie możesz obejrzeć programu, który wchodzi w skład Twojego pakietu, przygotuj zrzut ekranu z Danych diagnostycznych (zaloguj się na konto Player > wejdź w Awatar > Ustawienia > Dane diagnostyczne) i użyj przycisku WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
59% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami