Jak zaktualizować aplikację Player na telewizorze?

W zależności od marki i modelu Twojego telewizora, możesz wymusić pobieranie aktualizacji lub usunąć aplikację Player, a następnie ponownie ją pobrać ze sklepu.
Niektóre telewizory nie pozwalają na usuwanie aplikacji z urządzenia.

Jak usunąć aplikację Player i pobrać najnowszą wersję na telewizorze LG?

KROK 1. Otwórz menu, w którym widzisz wszystkie aplikacje. Znajdź pasek z aplikacją Player.
KROK 2. Przytrzymaj przycisk ENTER (znajdujący się między strzałkami na pilocie / rolka w pilotach Magic). Aplikacja Player powinna wysunąć się do góry.


KROK 3. Kliknij w strzałkę w dół na pilocie.
KROK 4. Kliknij w krzyżyk (X) nad aplikacją Player.


KROK 5. Zatwierdź swój wybór.
KROK 6. Wejdź do sklepu LG Store, odszukaj aplikację Player i ponownie pobierz ją na swój telewizor.

 

Jak wymusić pobieranie aktualizacji aplikacji na telewizorze marki Samsung z systemem Orsay?

KROK 1. W widoku, w którym znajdują się Twoje aplikacje (SMSUNG APPS), przytrzymaj przycisk OK na swoim pilocie. Na Twoim ekranie pojawi się okno z menu.
KROK 2. Kliknij w Smart Hub.
KROK 3. Przejdź do Ustaw. aplikacji (Ustawienia aplikacji).
KROK 4. Wybierz Aktualizacja autom. (Aktualizacja automatyczna).
KROK 5. Wybierz opcję Włączone.

Aby sprawdzić, czy masz aktualną wersję aplikacji na telewizorze z systemem Orsay po ustawieniu automatycznego aktualizowania, postępuj zgodnie z instrukcją lub sprawdź wersję w Danych diagnostycznych:
KROK 1. W widoku SAMSUNG APPS znajdź i wybierz aplikację Player (przytrzymaj przycisk OK po najechaniu na aplikację).
KROK 2. Wybierz z listy Aktual. aplik.


KROK 3. Jeśli widzisz komunikat „Posiadasz najnowsze wersje aplikacji" oznacza to, że nie musisz pobierać nowszej wersji. O ile masz taką możliwość - zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji.

Jeśli pomimo pobrania najnowszej wersji aplikacji problem nadal będzie występował, wyślij nam wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego

Ze względu na zakończenie wsparcia producentów dla telewizorów LG z systemem operacyjnym WebOS 3.0 lub starszym, Samsung z systemem Orsay oraz urządzeń z AndroidTV i aplikacją starszą niż wersja 1.3, aplikacja Player może nie działać poprawnie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
47% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami