Jak zmienić kartę płatniczą?
Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.
W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub skorzystanie z opcji chargeback.
W każdym momencie możesz zmienić kartę dodaną na swoim Player bez przerywania subskrypcji.
KROK 1. Wejdź na stronę www.player.pl i zaloguj się na swoje konto.
KROK 2. W prawym górnym rogu strony kliknij w okrągłą ikonę z pierwszą literą nazwy Twojego profilu, a następnie z rozwijanej listy wybierz Moje zakupy.
KROK 3. Zejdź niżej do sekcji KARTY PŁATNICZE. Następnie kliknij Zmień kartę. Na Twojej karcie zostaną zablokowane 1 zł w celu jej weryfikacji. Środki zostaną odblokowane w ciągu godziny.
KROK 4. Zostaniesz automatycznie przekierowany/a do strony Przelewy24, gdzie należy wprowadzić dane swojej karty.
KROK 5. Przejdź autoryzację płatności poprzez potwierdzenie jej otrzymanym kodem SMS lub przy pomocy aplikacji bankowej.
Pierwsza dodana karta staje się automatycznie Domyślna, czyli będzie obciążana w przypadku aktywowania oferty na danym koncie w Playerze. Jeśli masz na koncie jedną kartę, to stanie się ona domyślną podczas próby pobrania środków za aktywną subskrypcję. Po dodaniu kilku kart możesz wybrać, z której z nich będą pobierane środki (ustaw tę kartę jako Domyślną).
Tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób usunąć kartę z listy.