Jak zmienić kartę płatniczą?
Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach do skanowania kodów QR pobieranych ze sklepów Google Play i Apple Store aktualnie obserwujemy pojawianie się po zeskanowaniu kodu QR nieautoryzowanych przekierowań do reklam Google, wymuszających podanie numeru karty i obciążających konto. Player nie jest odpowiedzialny za te przekierowania i nie pobiera w ten sposób płatności od klientów.
Przed autoryzacją zakupu zweryfikuj, czy odbiorcą płatności jest na pewno TVN S.A.
Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.
W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub skorzystanie z opcji chargeback.
W każdym momencie możesz zmienić kartę dodaną na swoim Player bez przerywania subskrypcji.
KROK 1. Wejdź na stronę www.player.pl i zaloguj się na swoje konto.
KROK 2. W prawym górnym rogu strony kliknij w okrągłą ikonę z pierwszą literą nazwy Twojego profilu, a następnie z rozwijanej listy wybierz Moje zakupy.
KROK 3. Zejdź niżej do sekcji MOJE KARTY. Następnie kliknij w DODAJ NOWĄ KARTĘ.
KROK 4. Wprowadź dane swojej karty i zaznacz opcję Ustaw jako domyślną - z tej karty będzie pobierana opłata.
Pierwsza dodana karta staje się automatycznie Domyślna, czyli będzie obciążana w przypadku aktywowania oferty na danym koncie w Playerze. Jeśli masz na koncie jedną kartę, to stanie się ona domyślną podczas próby pobrania środków za aktywną subskrypcję. Po dodaniu kilku kart możesz wybrać, z której z nich będą pobierane środki (ustaw tę kartę jako Domyślną).
Tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób usunąć kartę z listy.