Otrzymałem komunikat "Trwa weryfikacja karty płatniczej"
Jeśli nie możesz sfinalizować zakupu, ponieważ cały czas wyświetla Ci się komunikat „Weryfikacja karty płatniczej”, może to oznaczać, że Twoja przeglądarka blokuje wyskakujące okienka.
W przeglądarce Safari na komputerze wybierz kolejno opcje Safari > Ustawienia (lub Preferencje) z paska menu. W karcie Witryny (Websites) możesz skonfigurować opcje dopuszczania okien wyskakujących.
Na telefonie z przeglądarką Safari możesz zmienić swoje preferencje w aplikacji Ustawienia. Znajdź aplikacją Safari i otwórz zakładkę Ogólne. W tym miejscu możesz dezaktywować opcję Blokuj okna wyskakujące.
W pozostałych wspieranych przeglądarkach wyskakujące okienka możesz odblokować po kliknięciu w wyskakujący komunikat na pasku adresu strony (jeśli w danej chwili jakieś okno zostało zablokowane) lub w ustawieniach przeglądarki.
W przypadku Google Chrome otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania. W tym miejscu możesz zezwolić na wyskakiwanie okien.
W Mozilli Firefox otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo, a następnie przejdź do sekcji Uprawnienia i zarządzaj ustawieniami „Blokowanie wyskakujących okien”.
W Operze otwórz Ustawienia > Prywatność i bezpieczeństwo > Ustawienia witryn > Pop-upy i przekierowania, a następnie w sekcji Działanie domyślne skonfiguruj ustawienia dotyczące wyskakujących okienek.
Jeśli pomimo zmiany ustawień swojej przeglądarki wciąż nie możesz sfinalizować płatności, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.