Dlaczego nie mogę oglądać pomimo wykupionego pakietu?

Aby korzystać z materiałów dostępnych na Playerze, upewnij się, że spełniasz poniższe warunki:

Jeśli na materiale, do którego masz dostęp w ramach swojego pakietu widzisz komunikat "Wykup dostęp", przejdź tutaj

Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Przejdź do tego artykułu.

 

Informujemy, że nie prowadzimy już sprzedaży pakietów dodatkowych KANAŁY TV / EUROSPORT EXTRA oraz HBO w Player.
Od 11 czerwca 2024 r.  treści te są dostępne w pakiecie dodatkowym Kanały TV i Sport serwisu Max. Wejdź na max.com i sprawdź ofertę platformy.
Jeśli posiadasz jeden z powyższych pakietów w Playerze, upewnij się, czy jesteś zalogowany na właściwe konto, a Twój pakiet jest nadal aktywny. Pamiętaj, że treści HBO w ramach subskrypcji Player obejrzysz wyłącznie w Max. (dowiedz się więcej).

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
14% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami