Dlaczego nie mogę oglądać pomimo wykupionego pakietu?
Informujemy o możliwych ograniczeniach w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA na telewizorach Samsung Tizen 2.X oraz LG z wersją systemu poniżej WebOS 3.6. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD.
Aby korzystać z materiałów dostępnych na Playerze, upewnij się, że spełniasz poniższe warunki:
- Jesteś zalogowany/a na swoje konto z aktywnym pakietem. Sprawdź, czy Twój pakiet jest nadal aktywny.
- Zarówno sprzęt, z którego korzystasz jak i połączenie internetowe jest zgodne z naszymi minimalnymi wymaganiami.
- Znajdujesz się na terytorium Polski.
- Twój problem dotyczy treści Hbo ? Treści HBO dostępne dotychczas w Playerze od 11 czerwca 2024 r. obejrzysz wyłącznie na platformie Max. Jeśli posiadasz aktywny pakiet HBO w Playerze już dziś aktywuj swoje konto w Max i oglądaj jeszcze więcej.
- Film, serial lub program, który chcesz oglądać, jest dostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie.
Jeśli na materiale, do którego masz dostęp w ramach swojego pakietu widzisz komunikat "Wykup dostęp", przejdź tutaj.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Przejdź do tego artykułu.
Informujemy, że nie prowadzimy już sprzedaży pakietów dodatkowych KANAŁY TV / EUROSPORT EXTRA oraz HBO w Player.
Od 11 czerwca 2024 r. treści te są dostępne w pakiecie dodatkowym Kanały TV i Sport serwisu Max. Wejdź na max.com i sprawdź ofertę platformy.
Jeśli posiadasz jeden z powyższych pakietów w Playerze, upewnij się, czy jesteś zalogowany na właściwe konto, a Twój pakiet jest nadal aktywny. Pamiętaj, że treści HBO w ramach subskrypcji Player obejrzysz wyłącznie w Max. (dowiedz się więcej).