Wyszukiwanie po tagu: zespół obsługi klienta

  • Jak mogę skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta?

    Zespół Obsługi Klienta player jest do Twojej dyspozycji przez całą dobę za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku oraz przez aplikację Messenger. Dodatkowo możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony. Serdecznie zapraszamy!

  • Jakie dane musi zawierać zgłoszenie kierowane do Zespołu Obsługi Klienta?

    W player zależy nam na tym aby udzielić Ci odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, aby tak się stało pamiętaj o tym aby Twoje zgłoszenie zawierało poniższe informacje: - Twój adres e-mail, na który rejestrowałeś swoje konto - nazwę Pakietu lub usługi, której dotyczy zgłoszenie - dokładny opis zgłaszanej kwestii - w przypadku problemów technicznych ...

  • Aplikacja na Android - dane diagnostyczne

    W celu sprawnego rozwiązania Twojego problemu z działaniem aplikacji na urządzeniu z systemem Android, możesz zostać poproszony o przekazanie nam podstawowych informacji o urządzeniu, z którego korzystasz. Dane te możesz nam przesłać w prosty sposób bezpośrednio z Twojej aplikacji. W tym celu: Zaloguj się w aplikacji mobilnej na swoje konto player Wejdź do ...