Wyszukiwanie po tagu: zespół obsługi klienta

  • Jakie dane musi zawierać zgłoszenie kierowane do Zespołu Obsługi Klienta?

    W Playerze zależy nam na tym, aby udzielić Ci odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, aby tak się stało pamiętaj o tym aby Twoje zgłoszenie zawierało poniższe informacje: - Twój adres e-mail, na który rejestrowałeś swoje konto, - nazwę Pakietu lub usługi, której dotyczy zgłoszenie, - dokładny opis zgłaszanego problemu, - w przypadku problemów technicznych, ...

  • Aplikacja na Android - dane diagnostyczne

    W celu sprawnego rozwiązania Twojego problemu z działaniem aplikacji na urządzeniu z systemem Android, możesz zostać poproszony o przekazanie nam podstawowych informacji o urządzeniu, z którego korzystasz. Dane te możesz nam przesłać w prosty sposób bezpośrednio z Twojej aplikacji. W tym celu:KROK 1. Zaloguj się w aplikacji mobilnej na swoje konto ...

  • Jak skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta?

    Zespół Obsługi Klienta Player jest do Twojej dyspozycji w godzinach 9.00-21.00. Napisz do nas przez aplikację Messenger na naszym profilu na Facebooku lub wyślij wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony. Możesz również porozmawiać z nami telefonicznie, zadzwoń pod numer 22 444 77 79. Nasza infolinia ...