Aplikacja na Android - dane diagnostyczne
W celu sprawnego rozwiązania Twojego problemu z działaniem aplikacji na urządzeniu z systemem Android, możesz zostać poproszony o przekazanie nam podstawowych informacji o urządzeniu, z którego korzystasz.
Dane te możesz nam przesłać w prosty sposób bezpośrednio z Twojej aplikacji. W tym celu:
KROK 1. Zaloguj się w aplikacji mobilnej na swoje konto Player.
KROK 2. Wejdź do menu w górnym prawym rogu ekranu.
KROK 3. Przejdź do zakładki Ustawienia.
KROK 4. Wybierz z listy opcję „Dane diagnostyczne”
Na ekranie pojawią się podstawowe dane dotyczące Twojego urządzenia:
Skorzystaj z przycisku „Wyślij wiadomość” i prześlij dane mailem, bezpośrednio na adres Zespołu Obsługi Klienta. Pomocne będzie, jeśli w wiadomości opiszesz także szczegóły problemu i wskażesz jakiej usługi dotyczy sprawa.