Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Aplikacja na Android - dane diagnostyczne

W celu sprawnego rozwiązania Twojego problemu z działaniem aplikacji na urządzeniu z systemem Android, możesz zostać poproszony o przekazanie nam podstawowych informacji o urządzeniu, z którego korzystasz.

Dane te możesz nam przesłać w prosty sposób bezpośrednio z Twojej aplikacji. W tym celu:

  • Zaloguj się w aplikacji mobilnej na swoje konto player
  • Wejdź do menu w górnym lewym rogu ekranu
  • Przejdź do zakładki Ustawienia
  • Wybierz z listy opcję „To urządzenie”

Na ekranie pojawią się podstawowe dane dotyczące Twojego urządzenia:

Skorzystaj z przycisku „Wyślij wiadomość” i prześlij dane mailem, bezpośrednio na adres Zespołu Obsługi Klienta. Pomocne będzie, jeśli w wiadomości opiszesz także szczegóły problemu i wskażesz jakiej usługi dotyczy sprawa.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
65% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!