Jakie dane musi zawierać zgłoszenie kierowane do Zespołu Obsługi Klienta?

W Playerze zależy nam na tym, aby udzielić Ci odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, aby tak się stało pamiętaj o tym aby Twoje zgłoszenie zawierało poniższe informacje:

- Twój adres e-mail, na który rejestrowałeś swoje konto,

- nazwę Pakietu lub usługi, której dotyczy zgłoszenie,

- dokładny opis zgłaszanego problemu,

- w przypadku problemów technicznych, pomocne będzie przesłanie zrzutu ekranu z pojawiającym się problemem, a także screen / zdjęcie Danych diagnostycznych (w aplikacji mobilnej kliknij w kolorową ikonę profilu, a następnie wybierz Ustawienia > Dane diagnostyczne; w aplikacji na telewizorze przejdź do menu bocznego, wybierz Ustawienia > Dane diagnostyczne) oraz Kod serwisowy, jeśli korzystasz z przeglądarki (przejdź na dół strony i kliknij w Kod serwisowy). 

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
68% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami