Czy w Playerze mogę skorzystać z funkcji Chromecast?
Tak, funkcja Chromecast jest wspierana w aplikacji Player.
AKTUALIZACJA
Jeśli obserwujesz problemy z odtworzeniem materiałów, zaktualizuj aplikację Player do najnowszej wersji na swoim urządzeniu.
Player wspiera przystawki Chromecast w wersji 2 oraz wyższych, zakończyliśmy natomiast wsparcie na Chromecast 1. Oznacza to, że starsze wersje nie będą już działały poprawnie z Twoją aplikacją Player.
Jak rozpoznać wersję Twojego urządzenia?
Chromecast 1 to małe prostokątne urządzenie przypominające duży pendrive.
Chromecast 2 i jego wyższe wersje są okrągłe.
Zachęcamy do korzystania z Playera na innych urządzeniach:
- na komputerze z systemem Windows 8 lub Mac OSX 10.12 i ich nowszych wersjach.
- Na telefonie z systemem Android (najnowsza wersja systemu i dwie starsze).
- Na telefonie z systemem iOS (najnowsza wersja systemu i dwie starsze).
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat dostępności Playera na różnych urządzeniach, przejdź do artykułu.
UWAGA: Jeśli korzystasz z Chromecast 4 i nie możesz znaleźć aplikacji Player, przywróć ustawienia fabryczne urządzenia, a następnie ponownie skorzystaj z wyszukiwarki.
Tutaj możesz sprawdzić, w jaki sposób możesz przesłać obraz przez Chromecasta.
Potrzebujesz pomocy? Skorzystaj z formularza kontaktowego.