Dostęp do pakietów player+ w krajach Unii Europejskiej

Jesteś tymczasowo za granicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej lub w Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie? 

Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów zakupionych w Polsce i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej.

Aby było to możliwe, poprosimy Cię o potwierdzenie, że na stałe mieszkasz w Polsce.

Jak to działa?

  • Jeżeli zakupu pakietu dokonasz polskim środkiem płatniczym, weryfikacja nastąpi automatycznie – od razu będziesz mógł skorzystać z pakietu na terenie całej Unii Europejskiej. Status swojej weryfikacji możesz zawsze sprawdzić w historii zakupów
  • Jeśli Twoje miejsce zamieszkania nie zostało zweryfikowane automatycznie, a chciałbyś skorzystać z usług na terenie UE, zgłoś się do nas przez specjalny formularz. Zostaniesz tam poproszony o przesłanie dodatkowych dokumentów.

Z tabeli dowiesz się jakie dokumenty akceptujemy do potwierdzenia miejsca zamieszkania, w zależności od posiadanego pakietu:

 

 

 

Pakiet PLAYER (z reklamami), PLAYER (bez reklam), PLAYER + KANAŁY TV

Pozostałe pakiety

dowód osobisty z adresem zameldowania

rachunek za media publiczne

umowa o usługi dostępu do Internetu lub świadczenie usług telefonicznych

 

Prosimy, zwróć uwagę na to, żeby przesyłane dokumenty:

  • były aktualne,
  • były czytelne,
  • dowód osobisty zawierał informację o adresie zameldowania.

Po otrzymaniu dokumentów, zweryfikujemy je w ciągu trzech dni roboczych i wyślemy potwierdzenie na Twój adres e-mail.

UWAGA! Mieszkasz na stałe w Wielkiej Brytanii, Norwegii (albo jednym z 25 krajów Unii Europejskiej) i chcesz oglądać kanały TVN na żywo? Mamy dla Ciebie nową ofertę bez konieczności weryfikacji. Dowiedz się więcej o pakiecie PLAYER INTERNATIONAL

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
50% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami