Czy mogę zalogować się na telewizorze z „niebieską” aplikacją Player? Zakończenie wsparcia na TV

Jeśli na ekranie swojego telewizora po uruchomieniu Playera widzisz komunikat o zakończeniu wsparcia lub Twój ekran wygląda jak na poniższym zdjęciu, oznacza to, że korzystasz z telewizora ze starszej wersją aplikacji, która przestała być wspierana, a oglądanie materiałów Playera nie jest już możliwe.

Co możesz w tej sytuacji zrobić?

Zachęcamy do korzystania z Playera na innych urządzeniach:

  • na komputerze w przeglądarce (rekomendujemy Google Chrome)
  • w aplikacji mobilnej na urządzeniach z systemem Android oraz iOS
  • na nowszym telewizorze ze Smart TV lub Android TV

Dowiedz się więcej o wspieranych urządzeniach.

Jeśli Twoja aplikacja wygląda inaczej, sprawdź artykuły z instrukcjami logowania się:

Logowanie na Smart TV i PS4.

Logowanie na Android TV

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
55% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami