Problem z odtwarzaniem w przeglądarce mobilnej
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu CO/S/OR i poniższym komunikatem?
MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Nie możemy odtworzyć tego materiału w przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym. Aby uruchomić materiał, skorzystaj z aplikacji mobilnej dedykowanej dla Twojego urządzenia.
Ten kod oznacza, że próbujesz odtworzyć materiał w przeglądarce na urządzaniu mobilnym, która nie współpracuje z zabezpieczeniami.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Prawdopodobnie korzystasz z przeglądarki na urządzeniu mobilnym, w której nie można odtwarzać większości materiałów w Playerze. Zachęcamy do odtwarzania materiałów na aplikacji mobilnej, którą możesz pobrać na swoim urządzeniu:
- w sklepie GooglePlay
- w AppStore
- Jeżeli problem pojawia się na urządzeniu stacjonarnym, konieczna będzie dokładniejsza analiza. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu na stronie player.pl. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.