Jak mogę sprawdzić, do kiedy aktywny jest mój pakiet?

W Playerze w łatwy sposób jesteś w stanie kontrolować aktualny stan ważności zakupionego Pakietu – dzięki temu bez problemu go przedłużysz lub wybierzesz inny. Zaloguj się w przeglądarce internetowej i sprawdź aktywność pakietu.

  • Aby sprawdzić, do kiedy ważny jest Twój pakiet, postępuj zgodnie z instrukcją:

    KROK 1. Jako zalogowany użytkownik kliknij w awatar znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.
    KROK 2. Wybierz Moje zakupy.

    W tym miejscu znajdziesz wszystkie pakiety i usługi, które były aktywowane na Twoim koncie. W sekcji Moje zakupy > Twoje pakiety sprawdź DATĘ WYGAŚNIĘCIA, aby dowiedzieć się, do kiedy Twój pakiet pozostanie aktywny.

    W zależności od wykupionej subskrypcji nowy okres rozliczeniowy rozpoczyna się po upłynięciu określonej w danej ofercie liczby dni.

    Po opłaceniu usługi aktywacja trwa maksymalnie 24 godziny (płatności elektroniczne). Jeśli od momentu finalizacji zakupu upłynęło więcej czasu, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

    W przypadku pakietów odnawialnych umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony (DATA WYGAŚNIĘCIA nie będzie widoczna). Serwis Player będzie automatycznie, przed rozpoczęciem każdego Okresu Rozliczeniowego, pobierał z karty opłatę subskrypcyjną do momentu anulowania subskrypcji. Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie.

  • Aby sprawdzić, do kiedy ważny jest Twój pakiet, postępuj zgodnie z instrukcją:

    KROK 1. Jako zalogowany użytkownik rozwiń Menu (lewa strona ekranu).
    KROK 2. Wybierz Moje konto, następnie Moje zakupy i karty. Aby sprawdzić szczegóły, rozwiń wybrany pakiet przy pomocy strzałki w dół.

    W tym miejscu znajdziesz wszystkie pakiety i usługi, które były aktywowane na Twoim koncie, sprawdzisz DATĘ WYGAŚNIĘCIA, aby dowiedzieć się, do kiedy Twój pakiet pozostanie aktywny.

    W zależności od wykupionej subskrypcji nowy okres rozliczeniowy rozpoczyna się po upłynięciu określonej w danej ofercie liczby dni.

    Nie ma możliwości sprawdzenia daty wygaśnięcia subskrypcji na telewizorze oraz w aplikacji mobilnej na iOS – w tym przypadku skorzystaj przeglądarki internetowej.

    Po opłaceniu usługi aktywacja trwa maksymalnie 24 godziny (płatności elektroniczne). Jeśli od momentu finalizacji zakupu upłynęło więcej czasu, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

    W przypadku pakietów odnawialnych umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony (DATA WYGAŚNIĘCIA nie będzie widoczna). Serwis Player będzie automatycznie, przed rozpoczęciem każdego Okresu Rozliczeniowego, pobierał z karty opłatę subskrypcyjną do momentu anulowania subskrypcji. Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
37% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami