Błąd ładowania playlisty
Błąd VI/S/ED oznacza, że mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału.
Jak sobie możesz z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
1. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
2. Wyczyść dane aplikacji: Ustawienia > Aplikacje > Aplikacja Player > Wyczyść pamięć podręczną (ścieżka może się różnić w zależności od wersji aplikacji).
3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
4. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację - sprawdź, jak to zrobić.
5. Wyłącz, a następnie uruchom ponownie urządzenie.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
2. Wyczyść dane aplikacji: Ustawienia > Aplikacje > Aplikacja Player > Wyczyść pamięć podręczną (ścieżka może się różnić w zależności od wersji aplikacji).
3. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
4. Odinstaluj i zainstaluj ponownie aplikację - sprawdź, jak to zrobić.
5. Wyłącz i uruchom ponownie urządzenie.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
- Wykonaj restart aplikacji - wyłącz ją i włącz ponownie (przejdź do artykułu).
- Wyłącz urządzenie z zasilania na 5 minut i włącz ponownie.
- Uruchom ponownie sieć domową: Odłącz modem/router od zasilania i odczekaj 30 sekund -> Podłącz modem/router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać -> Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis player.pl.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji Player. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
- Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego swojego urządzenia.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Odśwież odtwarzacz.
2. Zrestartuj aplikację (całkowicie ją wyłącz w ustawieniach telefonu, a następnie uruchom ponownie) - dowiedz się więcej.
3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację w sklepie Google Play.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.
-
1. Odśwież odtwarzacz.
2. Zrestartuj aplikację (całkowicie ją wyłącz w ustawieniach telefonu, a następnie uruchom ponownie).
3. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację w App Store.Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.