Czyszczenie danych Sklepu Google Play
W przypadku wystąpienia problemu z instalacją aplikacji na urządzeniu z systemem Android (innego niż komunikat o niezgodności aplikacji z urządzeniem), zachęcamy do wyczyszczenia danych Sklepu Google Play. Możesz to zrobić w kilku krokach:
KROK 1. Na telefonie lub tablecie z systemem Android wejdź w Ustawienia.
KROK 2. Otwórz zakładkę Aplikacje / Zarządzaj aplikacjami / Menedżer aplikacji (w zależności od wersji urządzenia).
KROK 3. Jeśli to konieczne, ponownie wybierz Aplikacje.
KROK 4. Przewiń w dół i kliknij Usługi Google Play / Sklep Google Play.
KROK 5. Wybierz Pamięć wewnętrzna / Pamięć.
oooo
KROK 6. Kliknij w Wyczyść pamięć podręczną.
KROK 7. Otwórz Sklep Google Play. Odczekaj pięć minut, a następnie spróbuj ponownie pobrać aplikację Player.
Jeśli mimo wyczyszczenia danych Sklepu Google Play nadal masz problem z pobraniem Playera, a Twoje urządzenia spełnia minimalne wymagania potrzebne do korzystania z tej aplikacji, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.