Czyszczenie danych Sklepu Google Play

W przypadku wystąpienia problemu z instalacją aplikacji na urządzeniu z systemem Android (innego niż komunikat o niezgodności aplikacji z urządzeniem), zachęcamy do wyczyszczenia danych Sklepu Google Play. Możesz to zrobić w kilku krokach:

KROK 1. Na telefonie lub tablecie z systemem Android wejdź w Ustawienia.
KROK 2. Otwórz zakładkę Aplikacje / Zarządzaj aplikacjami / Menedżer aplikacji (w zależności od wersji urządzenia).


KROK 3. Jeśli to konieczne, ponownie wybierz Aplikacje.


KROK 4. Przewiń w dół i kliknij Usługi Google Play / Sklep Google Play.


KROK 5. Wybierz Pamięć wewnętrzna / Pamięć.

oooo

KROK 6. Kliknij w Wyczyść pamięć podręczną.


KROK 7. Otwórz Sklep Google Play. Odczekaj pięć minut, a następnie spróbuj ponownie pobrać aplikację Player.

Jeśli mimo wyczyszczenia danych Sklepu Google Play nadal masz problem z pobraniem Playera, a Twoje urządzenia spełnia minimalne wymagania potrzebne do korzystania z tej aplikacji, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
69% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami