W jaki sposób mogę kupić pakiet?

Pakiet możesz zakupić tylko w przeglądarce (np. na komputerze lub telefonie) oraz w aplikacji mobilnej na telefonie z systemem Android. Opcja nie jest dostępna w aplikacji mobilnej na iOS i na telewizorze. Po uruchomieniu subskrypcji w przeglądarce / w aplikacji na Androidzie możesz korzystać z Playera także na innych urządzeniach. Sprawdź dostępną ofertę, a jeśli zastanawiasz się nad wyborem, porównaj pakiety w łatwy sposób.

  • Jak kupić pakiet?

    KROK 1. Otwórz stronę www.player.pl w przeglądarce internetowej na komputerze i zaloguj się na swoje konto.
    KROK 2. Wybierz kategorię POZNAJ OFERTĘ PLAYER w prawym górnym rogu strony lub kliknij tutaj.

    KROK 3. W poszczególnych zakładkach znajdź pakiet, który Cię interesuje i kliknij Wybieram, aby przejść od razu do zakupu lub Dowiedz się więcej, jeśli chcesz poznać szczegóły o danej ofercie.


    KROK 4. Wybierz jedną z dostępnych metod płatności - zaznacz odpowiednie kółko. Następnie wybierz Podsumowanie i płatność.

    Wszystkie dostępne metody płatności widoczne są przy wybranej ofercie.



    KROK 5. Zaakceptuj wszystkie wymagane zgody i kliknij przycisk Zamawiam i płacę.


    KROK 6. W zależności od wybranej metody płatności postępuj zgodnie z instrukcją.

    Jeśli opłacisz swój pakiet, nie musisz już nic więcej robić – po zaksięgowaniu płatności otrzymasz dostęp materiałów w serwisie Player w ramach wybranej przez Ciebie oferty!

    Jeśli wybrałeś płatność odnawialną kartą płatniczą, zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewy 24 w celu dodania karty płatniczej. Pamiętaj, że musisz mieć dostępne środki na swoim koncie.

    Wybierając tę metodę płatności, odnowienie subskrypcji nastąpi w kolejnym okresie rozliczeniowym, który zgodnie z naszym regulaminem odnosi się do przedziału czasowego (np. 30 dni), w którym posiadasz dostęp do Materiałów Audiowizualnych (czyli okres czasu, w którym możesz konsumować treści w naszym serwisie).

    Aby zrezygnować z subskrypcji, należy anulować ją najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, w innym wypadku pakiet automatycznie zostanie przedłużony.

  • Jestem za granicą - czy mogę oglądać Playera?

    Jesteś tymczasowo za granicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej lub w Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie?
    Możesz korzystać z płatnych pakietów zakupionych w Polsce i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej.
    Jeśli nie masz możliwości zakupienia pakietu w Polsce, mamy dla Ciebie specjalny pakiet PLAYER INTERNATIONAL. Można go kupić w większości krajów Unii Europejskiej oraz w Wielkiej Brytanii i Norwegii.
    Pamiętaj, że ze względu na ograniczenia licencyjne za granicą, pakiet PLAYER INTERNATIONAL różni się zawartością od pozostałych pakietów Player.

    Dowiedz się więcej o PLAYER INTERNATIONAL.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
43% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami