W jaki sposób mogę kupić pakiet?
Rekomendujemy, by zakupu dokonać w przeglądarce (np. na komputerze lub telefonie).
Kupić pakiet możesz w przeglądarce internetowej lub w aplikacji na telefonie z systemem Android. Opcja nie jest dostępna w aplikacji mobilnej na iOS i na telewizorze. Po uruchomieniu subskrypcji w przeglądarce / w aplikacji na Androidzie możesz korzystać z Playera także na innych urządzeniach. Sprawdź dostępną ofertę, a jeśli zastanawiasz się nad wyborem, porównaj pakiety w łatwy sposób.
Aby kupić pakiet, musisz mieć konto w serwisie Player, sprawdź tutaj jak się zarejestrować.
- Otwórz stronę www.player.pl w przeglądarce internetowej na komputerze i zaloguj się na swoje konto (Jak się zalogować?)
Wybierz kategorię POZNAJ OFERTĘ PLAYER, następnie Wybór pakietów lub kliknij tutaj. - Sprawdź, który pakiet będzie najlepszy z listy dostępnych i kliknij Wybieram, aby przejść od razu do zakupu lub Dowiedz się więcej, jeśli chcesz poznać szczegóły o danej ofercie.
- Wybierz okres dostępu i jedną z dostępnych metod płatności - zaznacz odpowiednie kółko. Następnie wybierz Podsumowanie i płatność.
Wszystkie dostępne metody płatności widoczne są po wyborze oferty i mogą różnić się ze względu na rodzaj pakietu i okres jego trwania.
- W przypadku płatności odnawialnej kartą płatniczą, system automatycznie przeniesie Cię do strony serwisu Przelewy24. Należy tam uzupełnić dane karty płatniczej, z której cyklicznie będą pobierane płatności. Następnie przejść prawidłowo autoryzację płatności za pomocą kodu SMS lub bankowości internetowej.
- Jeśli decydujesz się na Płatność jednorazową lub powtarzalną BLIK (dowiedz się więcej), uzupełnij kod blik w wyznaczonym miejscu i potwierdź płatność w swoim banku.
- Wszystkie dostępne metody płatności widoczne są przy wybranej ofercie.
- Zaakceptuj wszystkie wymagane zgody i kliknij przycisk Zamawiam i płacę.
- W zależności od wybranej metody płatności postępuj zgodnie z instrukcją.
Jeśli wybrałeś płatność odnawialną kartą płatniczą, zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewy 24 w celu dodania karty płatniczej. Pamiętaj, że musisz mieć dostępne środki na swoim koncie.
Wybierając tę metodę płatności, odnowienie subskrypcji nastąpi w kolejnym okresie rozliczeniowym, który zgodnie z naszym regulaminem odnosi się do przedziału czasowego (np. 30 dni), w którym posiadasz dostęp do Materiałów Audiowizualnych (czyli okres czasu, w którym możesz konsumować treści w naszym serwisie).
Aby zrezygnować z subskrypcji, należy anulować ją najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, w innym wypadku pakiet automatycznie zostanie przedłużony.
Jeśli opłacisz swój pakiet, nie musisz już nic więcej robić – po zaksięgowaniu płatności zobaczysz powiadomienie na stronie oraz otrzymasz dostęp do materiałów w serwisie Player w ramach wybranej przez Ciebie oferty!

Przypominamy, że pakiety zakupione w Polsce dają Ci dostęp do ich zawartości na terenie Polski oraz w krajach Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie.
Przebywasz na stałe za granicą? Sprawdź pakiet Player International!
Jestem za granicą - czy mogę oglądać Playera?
Jesteś tymczasowo za granicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej lub w Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie?
Możesz korzystać z płatnych pakietów zakupionych w Polsce i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej.
Jeśli nie masz możliwości zakupienia pakietu w Polsce, mamy dla Ciebie specjalny pakiet PLAYER INTERNATIONAL. Można go kupić w większości krajów Unii Europejskiej oraz w Wielkiej Brytanii i Norwegii.
Pamiętaj, że ze względu na ograniczenia licencyjne za granicą, pakiet PLAYER INTERNATIONAL różni się zawartością od pozostałych pakietów Player.
Aby kupić pakiet, musisz mieć konto w serwisie Player, sprawdź tutaj jak się zarejestrować.
- Otwórz stronę www.player.pl w przeglądarce internetowej na telefonie i zaloguj się na swoje konto (Jak się zalogować?)
- Rozwiń Menu (górny, lewy róg) i wybierz kategorię Poznaj ofertę Player, następnie Wybór pakietów.
- Sprawdź, który pakiet będzie najlepszy z listy dostępnych (możesz przewijać kategorie w górnej części ekranu oraz listę pakietów). Kiedy znajdziesz idealny dla siebie pakiet, kliknij Wybieram, aby przejść od razu do zakupu lub Rozwiń szczegóły, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji.

- Wybierz okres dostępu i jedną z dostępnych metod płatności - zaznacz odpowiednie kółko. Następnie wybierz Podsumowanie i płatność. Wszystkie dostępne metody płatności widoczne są przy wybranej ofercie.

- Zaakceptuj wszystkie wymagane zgody i kliknij przycisk Zamawiam i płacę.
- W zależności od wybranej metody płatności postępuj zgodnie z instrukcją.
Jeśli opłacisz swój pakiet, nie musisz już nic więcej robić – po zaksięgowaniu płatności otrzymasz dostęp materiałów w serwisie Player w ramach wybranej przez Ciebie oferty!
Jeśli wybrałeś płatność odnawialną kartą płatniczą, zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewy 24 w celu dodania karty płatniczej. Pamiętaj, że musisz mieć dostępne środki na swoim koncie.
Wybierając tę metodę płatności, odnowienie subskrypcji nastąpi w kolejnym okresie rozliczeniowym, który zgodnie z naszym regulaminem odnosi się do przedziału czasowego (np. 30 dni), w którym posiadasz dostęp do Materiałów Audiowizualnych (czyli okres czasu, w którym możesz konsumować treści w naszym serwisie).
Aby zrezygnować z subskrypcji, należy anulować ją najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, w innym wypadku pakiet automatycznie zostanie przedłużony.
Jeśli opłacisz swój pakiet, nie musisz już nic więcej robić – po zaksięgowaniu płatności otrzymasz dostęp materiałów w serwisie Player w ramach wybranej przez Ciebie oferty!

Przypominamy, że pakiety zakupione w Polsce dają Ci dostęp do ich zawartości na terenie Polski oraz w krajach Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie.
Przebywasz na stałe za granicą? Sprawdź pakiet Player International!
- Nie widzę metody płatności blik?
Jeśli nie widzisz w ofercie metody płatności blik, oznacza to, że nie jest ona dostępna. - Nie widzę Menu górnego w widoku mobilnym.
Pamiętaj, że rekomendujemy dokonywanie zakupów w przeglądarce internetowej.
Jeśli korzystasz z aplikacji na telefonie z Androidem i nie widzisz ikony Menu:
- wyłącz i włącz aplikacje ponownie,
- sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji, jeśli nie, pobierz aktualizację
- jeśli masz taką możliwość, dokonaj zakupu w przeglądarce internetowej - Mam problem z płatnością.
Jeśli nie jesteś pewny, czy Twoja płatność została zrealizowana poprawnie, zwróć uwagę na komunikaty pojawiające się w górnej części strony i postępuj zgodnie z ich instrukcją.
Jeśli masz problem z dokonaniem płatności (strona się zacina, widzisz ciągle proces ładowania), skontaktuj się z nami przy pomocy formularza (na dole strony), nasi Konsultanci chętnie pomogą rozwiązać problem.
Przypominamy, że pakiety zakupione w Polsce dają Ci dostęp do ich zawartości na terenie Polski oraz w krajach Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie.
Przebywasz na stałe za granicą? Sprawdź pakiet Player International!