Jakie dane musi zawierać zgłoszenie kierowane do Zespołu Obsługi Klienta?
W Playerze zależy nam na tym, aby udzielić Ci odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, aby tak się stało pamiętaj o tym aby Twoje zgłoszenie zawierało poniższe informacje:
- Twój adres e-mail, na który rejestrowałeś swoje konto,
- nazwę Pakietu lub usługi, której dotyczy zgłoszenie,
- dokładny opis zgłaszanego problemu,
- w przypadku problemów technicznych, pomocne będzie przesłanie zrzutu ekranu z pojawiającym się problemem, a także screen / zdjęcie Danych diagnostycznych (w aplikacji mobilnej kliknij w kolorową ikonę profilu, a następnie wybierz Ustawienia > Dane diagnostyczne; w aplikacji na telewizorze przejdź do menu bocznego, wybierz Ustawienia > Dane diagnostyczne) oraz Kod serwisowy, jeśli korzystasz z przeglądarki (przejdź na dół strony i kliknij w Kod serwisowy).
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.