Dlaczego podczas oglądania cały czas zacina się obraz?
W trakcie korzystania z Playera obserwujesz problem z ciągłym zacinaniem się obrazu?
Wykonaj poniższe czynności, aby oglądać bez przeszkód:
- Zamknij zbędne okna w przeglądarce – zbyt duża ilość otwartych okien obciąża Twój komputer i internet, co może powodować problemy ze stabilnością działania Playera.
- Zamknij zbędne aplikacje w Twoim urządzeniu – pozwoli to odciążyć procesor i pamięć,
- Odśwież stronę przeglądarki korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj uruchomić materiał ponownie.
- Odśwież stronę przeglądarki z ignorowaniem pamięci podręcznej przeglądarki, naciskając jednocześnie przycisk shift i F5, spróbuj uruchomić materiał ponownie.
- Wyczyść dane przeglądarki według instrukcji i ponownie uruchom serwis player.pl.
- W przypadku dalszych problemów zmień przeglądarkę na inną i spróbuj ponownie.
- Zmniejsz jakość oglądanego materiału na niższą (sprawdź jak to zrobić).
- Sprawdź, czy aplikacja Player nie wymaga aktualizacji.
Jeżeli powyższe instrukcje nie pomogły, skorzystaj z dalszych wskazówek:
- Sprawdź, czy aktualnie masz dostęp do internetu.
- Sprawdź, czy łącze internetowe nie jest obciążone przez inne urządzenia użytkowników.
- Zminimalizuj liczbę urządzeń korzystających z internetu.
- Zrestartuj router bądź inne urządzenie, które dostarcza internet.
- Jeżeli masz możliwość, skorzystaj z połączenia kablowego (LAN) lub przetestuj działanie Playera z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia wi-fi lub skonfiguruj hotspot na swoim telefonie i udostępnij dane sieciowe (sprawdź, jak to zrobić).
Dodatkowo, ważne jest, aby upewnić się, czy:
- posiadasz najnowszą wersję przeglądarki (zobacz jak to sprawdzić w Twojej przeglądarce). Jeżeli nie, zaktualizuj do najnowszej dostępnej wersji;
- urządzenie z którego korzystasz jest kompatybilne z naszym serwisem - skorzystaj z naszego Testu Zgodności.
Na telewizorze z Android TV spróbuj dodatkowo:
- włączyć opcję Tunelowania (Ustawienia>Tunelowanie) i sprawdź, czy materiały odtwarzają się prawidłowo;
- włączyć opcję Dekodowania sprzętowego (Ustawienia>Dekodowanie);
- jeśli problem nadal występuje, wyłączyć opcję Tunelowania (opcja Dekodowanie powinna zostać włączona).
Dodatkowo, jeśli odtwarzasz materiał na SmartTV możesz wykonać Test Zgodności. Dzięki niemu sprawdzisz rodzaj Twojego łącza oraz jego prędkość.
Sprawdziłeś wszystkie powyższe instrukcje i nadal nie możesz oglądać Playera? Napisz do nas przez formularz znajdujący się na dole strony - postaramy się pomóc jak najszybciej!