Wyszukiwanie po tagu: www

  • Jak mogę zarejestrować się w Playerze?

    Rejestracja w Playerze jest darmowa i zajmie Ci dosłownie chwilę. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć konto:

  • Jak mogę zalogować się do Playera?

    Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – zależy to od tego z jakiego urządzenia korzystasz.

  • Czy mogę kontynuować oglądanie na innym urządzeniu?

    „Kontynuuj oglądanie” jest to funkcja, dzięki której możesz dokończyć oglądanie serialu czy filmu w dowolnym momencie i co najważniejsze – na dowolnym urządzeniu! Zacząłeś oglądanie premierowego odcinka nowego serialu na swoim laptopie, ale nie udało Ci się obejrzeć go do końca? Możesz wrócić do niego na swoim smartfonie czy tablecie w ...

  • W jaki sposób mogę dodać lub usunąć urządzenie w Playerze?

    Aby zarządzać swoimi urządzeniami, wystarczy, że klikniesz ikonę swojego profilu widoczną w prawym górnym rogu i w menu, które się pokaże klikniesz „Moje urządzenia”. Możesz teraz zobaczyć wszystkie urządzenia, które są zarejestrowane na Twoim koncie. Dodawaj i usuwaj je zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem.

  • Otrzymałem komunikat "Uruchom aplikację".

    Otrzymałeś poniższy komunikat podczas próby uruchomienia materiału wideo w telefonie lub tablecie, w przeglądarce www? Wynika to z tego, że na urządzeniach przenośnych, materiały z player.pl mogą być odtwarzane wyłącznie poprzez dedykowaną aplikację. Aplikacja Mobilna dostępna jest do pobrania na urządzeniach zaopatrzonych w jeden z następujących systemów operacyjnych: Najnowszą aktualną wersję systemu Android ...