Tematy pomocy ‹ Powrót

Otrzymałem komunikat "Uruchom aplikację".

Otrzymałeś poniższy komunikat podczas próby uruchomienia materiału wideo w telefonie lub tablecie, w przeglądarce www?

Wynika to z tego, że na urządzeniach przenośnych, materiały z player.pl mogą być odtwarzane wyłącznie poprzez dedykowaną aplikację.

Aplikacja Mobilna dostępna jest do pobrania na urządzeniach zaopatrzonych w jeden z następujących systemów operacyjnych:

  • Najnowszą aktualną wersję systemu Android,
  • Najnowszą aktualną wersję systemu iOS,
  • Windows Phone 10 Mobile

Obejrzyj instrukcję video Jak zainstalować aplikację mobilną

lub przeczytaj artykuł Jak mam zainstalować aplikację mobilną? 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
48% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player