Otrzymałem komunikat "Uruchom aplikację".

Otrzymałeś poniższy komunikat podczas próby uruchomienia materiału wideo w telefonie lub tablecie, w przeglądarce www?

Wynika to z tego, że na urządzeniach przenośnych, materiały z player.pl mogą być odtwarzane wyłącznie poprzez dedykowaną aplikację.

Aplikacja Mobilna dostępna jest do pobrania na urządzeniach zaopatrzonych w jeden z następujących systemów operacyjnych:

  • Najnowszą aktualną wersję systemu Android lub jedna z dwóch poprzedzających.,
  • Najnowszą aktualną wersję systemu iOS lub jedna z dwóch poprzedzających.

Obejrzyj instrukcję video Jak zainstalować aplikację mobilną

lub przeczytaj artykuł Jak mam zainstalować aplikację mobilną? 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
31% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami