Jak mogę zalogować się do Playera?
Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – wybierz urządzenie, z którego korzystasz:
-
KROK 1. Wejdź na stronę player.pl i kliknij w „Zaloguj” na górze po prawej stronie:
KROK 2. Wybierz rodzaj konta, na jakie zarejestrowałeś się w serwisie player.pl:
Jeśli Twoje urządzenie zapamiętało wcześniejsze logowania, wybierz jedno z kont z listy, na które chcesz się zalogować lub kliknij w „Użyj innego użytkownika”, jeśli Twoje konto nie wyświetla się na tej stronie:
KROK 3. Wpisz hasło we wskazane miejsce:
KROK 4. Następnie kliknij w niebieski przycisk „Zaloguj się”:
KROK 5. Wybierz profil, z którego chcesz skorzystać. Dlaczego warto mieć kilka profili? Sprawdź tutaj.
KROK 6. Udało Ci się zalogować się do player.pl. Teraz możesz korzystać z usług serwisu oraz zarządzać ustawieniami swojego konta po kliknięciu w okrągłą ikonę w prawym górnym rogu strony.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
-
KROK 1. Uruchom aplikację Playera w swoim telefonie i kliknij w „Zaloguj się”. Zostaniesz bezpośrednio przekierowany/a do strony logowania.
Jeśli po uruchomieniu aplikacji przejdziesz od razu do poniższego widoku, kliknij w niebieską ikonę po prawej stronie ekranu.
Możesz także zalogować się do Playera bezpośrednio w swojej przeglądarce. Wejdź na stronę player.pl. Kliknij w trzy kreski po lewej stronie, a następnie wybierz Zaloguj.
KROK 2. Wybierz rodzaj konta, na jakie zarejestrowałeś się w serwisie player.pl:
Jeśli Twoje urządzenie zapamiętało wcześniejsze logowania, wybierz jedno z kont z listy, na które chcesz się zalogować lub zaloguj się na inne konto, klikając w Użyj innego użytkownika:
KROK 3. Jeśli to konieczne, wpisz hasło oraz adres e-mail (jeśli to konieczne) we wskazane miejsce:
KROK 4. Następnie kliknij w niebieski przycisk „Zaloguj się”:
KROK 5. Wybierz profil, z którego chcesz skorzystać. Dlaczego warto mieć kilka profili? Sprawdź tutaj - przejdź do artykułu.
KROK 6. Udało Ci się zalogować się do player.pl. Teraz możesz korzystać z usług serwisu oraz zarządzać ustawieniami swojego konta po kliknięciu w ikonę swojego profilu znajdującą po prawej stronie ekranu.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
-
Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach do skanowania kodów QR pobieranych ze sklepów Google Play i Apple Store aktualnie obserwujemy pojawianie się po zeskanowaniu kodu QR nieautoryzowanych przekierowań do reklam Google, wymuszających podanie numeru karty i obciążających konto. Player nie jest odpowiedzialny za te przekierowania i nie pobiera w ten sposób płatności od klientów.
Przed autoryzacją zakupu zweryfikuj, czy odbiorcą płatności jest na pewno TVN S.A.
Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.
W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub skorzystanie z opcji chargeback.Na telewizorze możesz zalogować się na kilka sposobów - za pomocą przeglądarki www, aplikacji mobilnej oraz przez zeskanowanie kodu QR. Jeśli potrzebujesz szczegółowej instrukcji, przejdź do tego artykułu.