Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat "Wystąpił błąd pobierania". Co robić?

W trakcie pobierania oprogramowania dekodera player+ BOX lub jego aktualizacji, na ekranie zobaczyłeś taki komunikat?

Sprawdź czy aktualnie posiadasz połączenie z siecią internetową. Wybiesz przycisk Spróbuj ponownie klikając przycisk OK na pilocie. 

Jeżeli powyższa opcja nie pomogła - zresetuj dekoder player+ BOX. Nie wiesz jak to zrobić? Kliknij TUTAJ!

W dalszym ciągu widzisz ten komunikat? Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
70% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!