Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat "Wystąpił błąd pobierania". Co robić?

W trakcie pobierania oprogramowania dekodera player+ BOX lub jego aktualizacji, na ekranie zobaczyłeś taki komunikat?

Sprawdź czy aktualnie posiadasz połączenie z siecią internetową. Wybiesz przycisk Spróbuj ponownie klikając przycisk OK na pilocie. 

Jeżeli powyższa opcja nie pomogła - zresetuj dekoder player+ BOX. Nie wiesz jak to zrobić? Kliknij TUTAJ!

W dalszym ciągu widzisz ten komunikat? Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
70% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami