Materiał niedostępny

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VI/T/TS i poniższym komunikatem? 

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Wygląda na to, że wybrany materiał nie jest obecnie dostępny na tym urządzeniu. Spróbuj ponownie później lub sprawdź na innym urządzeniu.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
  • 1. Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
    2. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
    3. Spróbuj odtworzyć materiał za godzinę.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu. Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

  • 1. Zamknij i uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. 

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

  • 1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

     

  • 1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

     

  • 1. Wyłącz odtwarzacz i uruchom go ponownie.
    2. Sprawdź, czy możesz uruchomić ten materiał na innym urządzeniu.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

  • 1. Zrestartuj odtwarzacz: wyłącz go, a następnie uruchom ponownie.
    2. Sprawdź, czy możesz uruchomić ten materiał na innym urządzeniu.
    3. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem (na jakim materiale się pojawił) oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). Link do kontaktu znajdziesz na dole tej strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
15% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami