Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Wystąpił błąd

Obecnie w aplikacji na TV Samsung (Tizen) można zaobserwować większą liczbę błędów LO/E/ED (100, 706, 708, 710). Nasz Dział Techniczny pracuje nad jak najszybszym wyeliminowaniem tego problemu. Przepraszamy za niedogodności i do czasu rozwiązania zapraszamy do oglądania naszych materiałów na innych urządzeniach.

Tymczasowo rekomendujemy utworzenie nowego profilu (+ Dodaj profil) do oglądania na tym samym koncie i wybranie go podczas logowania na telewizorze. Dodatkowo pomóc powinna zmiana jakości odtwarzania na AUTOMATYCZNĄ w materiałach VOD (np. odcinkach serialu, programach itd.).

Jak dodać nowy profil? Kliknij tutaj, aby przejść do instrukcji.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
100% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami