Na jakich urządzeniach mogę oglądać?
Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w Playerze, niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 6Mb/s dp odtwarzania materiałów w jakości HD i 25 Mb/s dla jakości UHD.
Jakość odtwarzanych materiałów zależy również od indywidualnych ustawień komputera – duży wpływ na jakość mają ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz aktywność programów typu p2p.
Player dostępny jest na systemach operacyjnych: Windows 8, Mac OSX 10.12 i ich nowszych wersjach.
Przeglądarki www, na których dostępny jest Player, to (aktualna wersja lub jedna z dwóch poprzedzających):
a) Google Chrome (rekomendowana przeglądarka);
b) Opera;
c) Mozilla Firefox
d) Microsoft Edge;
e) Apple Safari (wersja wyższa niż 10.0).
Dodatkowo upewnij się, że przeglądarka, z której korzystasz, ma włączoną obsługę plików „cookies” oraz JavaScript (dowiedz się więcej).
Aby mieć pewność, że Twój komputer spełnia wszystkie wymagania, skorzystaj z funkcji Test zgodności.
Twój ekran powinien być szerokości co najmniej 1366 px.
Z Playera możesz również korzystać poprzez Aplikację Mobilną na urządzeniach przenośnych, w których nie zostały wprowadzone modyfikacje niezgodne z zaleceniami producenta urządzenia, określonymi w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji. Aplikacja Mobilna dostępna jest na urządzeniach zaopatrzonych w jeden z następujących systemów operacyjnych:
- Najnowszą aktualną wersję systemu Android, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym https://www.android.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą], wspierającą wg informacji producenta systemu co najmniej jeden spośród systemów zabezpieczeń treści (DRM) Silverlight lub HLS fairplay;
- Najnowszą aktualną wersję systemu iOS, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym http://www.apple.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą.
Player to także aplikacja dostępna na wybranych telewizorach Smart TV oraz z systemem Android TV - sprawdź dostępne urządzenia. Możesz także korzystać z przystawek AppleTV, Fire TV stick, Chromecast 2+ oraz konsol: Playstation 4 i Xbox (Series X, Series S, One, One S, One X).
Dowiedz się, w jaki sposób możesz zainstalować aplikację Player na swoim telefonie oraz na telewizorze.
Ze względu na zakończenie wsparcia producentów dla telewizorów LG z systemem operacyjnym WebOS 3.0 lub starszym, Samsung z systemem Orsay oraz urządzeń z AndroidTV i aplikacją starszą niż wersja 1.3, aplikacja Player może nie działać poprawnie.
- Jak założyć konto w Playerze?
- Dlaczego nie mogę się zarejestrować?
- Czy mogę kontynuować oglądanie na innym urządzeniu?
- Czy mogę oglądać materiały na kilku urządzeniach jednocześnie?
- Jak mam zainstalować aplikację mobilną?
- Na jakich telewizorach mogę oglądać Playera?
- Czy w Playerze mogę skorzystać z funkcji Chromecast?
- Jak pobrać aplikację Player na telewizor?
- Jakie są najnowsze wersje aplikacji Player?
- Jak oglądać materiały Player offline (bez połączenia z internetem)? Pobieranie materiałów na urządzenie | DTR