Dlaczego pobierana jest płatność, jeśli nie mam aktywnych pakietów? NOWY

Nie mamy możliwości pobierania płatności, jeśli nie posiadasz aktywnych pakietów.

Jeśli zauważasz pobieranie płatności przez nasz serwis ze swojej karty płatniczej, najprawdopodobniej:

  • Posiadasz inne konto, na którym masz działającą subskrypcje. Do takiej sytuacji dochodzi, kiedy wybierasz inną metodę logowania, niż tą przy rejestracji. Sprawdź, czy nie posiadasz innych kont, na których wciąż masz aktywne pakiety.
  • Subskrypcja została anulowana tuż przed datą automatycznego przedłużenia. Pamiętaj, aby anulować subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego.


Nie odnalazłeś aktywnych subskrypcji na pozostałych kontach?

Aby zweryfikować i rozwiązać zaistniałą sytuację prosimy o kontakt przy pomocy naszego formularza. W wiadomości prosimy o umieszczenie następujących informacji:
• potwierdzenia płatności wygenerowanego z serwisu bankowości elektronicznej (najlepiej w pdf)
• czterech ostatnich cyfr numeru, datę ważności oraz rodzaj (VISA, czy MasterCard) karty, której dotyczy płatność
• wskazanie innych adresów e-mail, które mogły być używane do logowania się (adresy archiwalne, powiązane wcześniej z Facebookiem lub używane w usługach Google do pobierania aplikacji z Google Store)

Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami