Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?
Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak:
- czarny ekran
- zacinanie się materiału
- brak synchronizacji dźwięku z obrazem
- pojawienie się komunikatu:
Materiał jest niedostępny
Problem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe.
Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu:
- Zaloguj się do aplikacji Player.
- Kliknij w swój awatar (prawy górny róg ekranu).
- Wybierz Ustawienia
- Przełącz suwak funkcji „Dekodowanie sprzętowe przez moje Urządzenie” w prawą stronę:
Jeśli pomimo włączenia dekodowania wideo problem nadal występuje, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Podobne pytania