Mam problem z odtwarzaniem w aplikacji na Android. Co robić?

Jeżeli podczas odtwarzania w aplikacji na urządzeniu mobilnym z systemem Android, obserwujesz objawy takie jak:

  • czarny ekran
  • zacinanie się materiału
  • brak synchronizacji dźwięku z obrazem
  • pojawienie się komunikatu:

Materiał jest niedostępny
Problem z dekoderem sprzętowym. Należy wyłączyć dekodowanie sprzętowe.

Pomóc może wyłączenie funkcji dekodowania sprzętowego (opcja ta jest domyślnie włączona po zainstalowaniu aplikacji). W tym celu:

  1. Zaloguj się do aplikacji Player.
  2. Kliknij w swój awatar (prawy górny róg ekranu).
  3. Wybierz Ustawienia
  4. Przełącz suwak funkcji „Dekodowanie sprzętowe przez moje Urządzenie” w prawą stronę:

Jeśli pomimo włączenia dekodowania wideo problem nadal występuje, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
18% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami