Problem z dostępem

Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TV/I/OR poniższym komunikatem?

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz.

Ten kod może oznaczać problem z potwierdzeniem dostępu (autoryzacją).

Jak sobie możesz z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Uruchom ponownie materiał.
    2. Wykonaj restart aplikacji - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    3. Zrestartuj swój router lub modem (wyłącz go i uruchom ponownie).
    4. Wyłącz telewizor z zasilania na 5 minut i uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli możesz, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Uruchom materiał ponownie.
    2. Zrestartuj aplikację - całkowicie ją wyłącz, a następnie uruchom ponownie.
    3. Zrestartuj swój router/modem (wyłącz go i ponownie uruchom).
    4. Odłącz telewizor z zasilania na 5 minut i uruchom go ponownie.
    5. Przywróć ustawienia fabryczne routera.
    6. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.
    7. Sprawdź, czy masz najnowszą dostępną wersję systemu operacyjnego na swoim telewizorze. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
14% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami